Hey,
De melding die ik nu steeds krijg op een vers geïnstalleerde pc is: de huidige beveiligingsinstellingen staan niet toe dat dit bestand wordt gedownload. En dat is bij elk bestand dat ik download van welke site dan ook.
hier ook nog een leuk plaatje van de melding. Na wat zoeken ben ik op een microsoft pagina de "hint" tegen gekomen dat er in mijn internet opties een download optie op "Uitschakelen" zou staan. Nou, daar ook weer een plaatje van en volgens de beveiligingsinstellingen mag ik toch echt wel downloaden.
Ik heb hetzelfde geprobeerd:
- Met firefox (geen melding, maar downloads zijn altijd 0 byte)
- Zonder NOD32
- Zonder ook maar een beveiliging aan op de pc
- Alle internet beveiligingen uit (internet opties -> beveiliging)
En niets lijkt gewoon te helpen.
En nogmaals, dit is een verse vista installatie!
Ik heb nu op dit moment geen idee meer hoe dit kan komen en heb dan ook nog maar 1 optie: herinstalleren.
Hebben jullie misschien nog een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Het is trouwens best wel brutaal van vista om gewoon te zeggen dat ik niet mag downloaden terwijl vista zelf heel makkelijk kan zien dat ik de enige gebruiker ben dus ook de administrator. En vooral dat je daarna ook echt nooit meer mag downloaden ook.
Alvast bedankt,
Mark.
edit:
De geinstalleerde software was:
- NOD32
- Frefox
- 21 updates (na Vista SP2)
- Drivers (vga, audio, usb etc...)
Uninstallatie van NOD32 en Firefox heeft niet geholpen.
De melding die ik nu steeds krijg op een vers geïnstalleerde pc is: de huidige beveiligingsinstellingen staan niet toe dat dit bestand wordt gedownload. En dat is bij elk bestand dat ik download van welke site dan ook.
hier ook nog een leuk plaatje van de melding. Na wat zoeken ben ik op een microsoft pagina de "hint" tegen gekomen dat er in mijn internet opties een download optie op "Uitschakelen" zou staan. Nou, daar ook weer een plaatje van en volgens de beveiligingsinstellingen mag ik toch echt wel downloaden.
Ik heb hetzelfde geprobeerd:
- Met firefox (geen melding, maar downloads zijn altijd 0 byte)
- Zonder NOD32
- Zonder ook maar een beveiliging aan op de pc
- Alle internet beveiligingen uit (internet opties -> beveiliging)
En niets lijkt gewoon te helpen.
En nogmaals, dit is een verse vista installatie!
Ik heb nu op dit moment geen idee meer hoe dit kan komen en heb dan ook nog maar 1 optie: herinstalleren.
Hebben jullie misschien nog een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Het is trouwens best wel brutaal van vista om gewoon te zeggen dat ik niet mag downloaden terwijl vista zelf heel makkelijk kan zien dat ik de enige gebruiker ben dus ook de administrator. En vooral dat je daarna ook echt nooit meer mag downloaden ook.
Alvast bedankt,
Mark.
edit:
De geinstalleerde software was:
- NOD32
- Frefox
- 21 updates (na Vista SP2)
- Drivers (vga, audio, usb etc...)
Uninstallatie van NOD32 en Firefox heeft niet geholpen.
[ Voor 6% gewijzigd door markg85 op 23-08-2009 21:01 ]