Gezocht: casemodding winkels met paypal

Pagina: 1
Acties:
  • 1.259 views

• aadje93
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-01 16:01
Hallo. Weet iemand een goede winkel waar ik spullen kan betalen met paypal (we hebben het over simpel casmod materiaal zoals CCFL, EL en led fans)

Ik hoor het graag.

ik ben al aan het zoeken geweest maar kon geen sho vinden. Enigste die ik tegen kwam was highflow.nl maar die heeft weinig Casemod. (is meer voor koeling)

Verwijderd

Meestal zoek ik eerst een winkel en bekijk dan de manier van betalen 8)7
Als je met paypall kunt betalen, is ideal of een overschrijving dan een probleem?

iDEAL wordt ondersteund door heel wat banken, gelijk aan internetbankieren, http://www.ideal.nl/

Met webshops houdt ik ervan om een winkel in de buurt te hebben, ivm garantie, waar woon jij?

• aadje93
Benschop. Ik kan niet met ideal omdat ik een rabo "jongeren" rekening heb (ook al ben ik 16)

Daarom doe ik dus via paypal.

Hoe zoek je die shops op die paypal hebben?? ik kon alleen maar via producten doen. Eerst kon ik het ook direct via paypal doen. zo kwam ik dus op highflow terecht

Verwijderd

Euhm... is PayPal niet vanaf 18 jaar? (Zo is het althans in België) Of gebruik je de PayPal-rekening van je ouders/broer/...?

• aadje93
ik heb het gwn met me saldo. Een vriend van mij gebruikt het ook gewoon. maar dan directe overschrijving.

Ik stort dus eerst geld op me paypal rekening en dan betalen.

• aadje93
Geen reacties??

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Waarschijnlijk weinig reacties omdat PayPal zeker bij Nederlandse shops niet erg gebruikelijk is. Kun je je Rabo rekening niet omzetten naar een gewone rekening zodat je wel met iDeal kunt betalen?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:02
Paypal is niet zo'n veelgebruikte betaalmethode bij Nederlandse webwinkels, die gebruiken vrijwel allemaal iDeal. Is bestellen onder rembours misschien een optie? Dan betaal je contant aan de postbode.

(en kun je met een jongerenrekening geen iDeal betalingen doen? :? Zolang je ermee kunt internetbankieren moet dat toch ook kunnen?)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-01 06:28

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Rabo JongerenRekening

Vanaf 15 jaar uitgebreid met

* ook in het buitenland pinnen en betalen
* gratis Rabo Internetbankieren
* je saldo en transacties per SMS op je mobiel met Rabo Alerts
* veilig betalen op internet met iDEAL en MiniTix
Je kunt dus gewoon met iDeal betalen ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Moet je alleen even aanvragen bij je rabobank je krijgt zo'n kastje en binnen 2 werkdagen kun je met iDeal betalen.

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb sinds mijn 16de een CC via de rabobank. Meestal betaal ik daar dan mee.

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-01 15:29
Op Ebay wordt veel gewerkt met Paypal, je kan dergelijke onderdelen daar vast ook wel op vinden.

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:01

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
marshallq schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:44:
Ik heb sinds mijn 16de een CC via de rabobank. Meestal betaal ik daar dan mee.
Volgens bij is het nog steeds zo dat je pas vanaf je 18 wettelijk over een creditcard mag beschikken.
Dus zal hij waarschijnlijk niet op jou naam hebben gestaan.

• aadje93
dealextreme ken ik (natuurlijk) al

maar daar verkopen ze geen scythe 3000rpm fans en EL strips enzo.

• aadje93
kan ik niet ideal doen zonder dat internet bankier gebeuren. Me zus heb wel zon apparaatje. je moet gwn je europas derin doen en dan je pin invoeren. Dan krijg je een code die je op website moet invoere

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:50

mjl

Ugh

aadje93 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 17:35:
kan ik niet ideal doen zonder dat internet bankier gebeuren. Me zus heb wel zon apparaatje. je moet gwn je europas derin doen en dan je pin invoeren. Dan krijg je een code die je op website moet invoere
Nee dat moet je laten activeren (is pas gebonden en de server van de rabobank moet weten dat dit met jou pas mag). Dus gewoon even met je lokale Rabobank bellen! (doe nou maar we zeggen hiet niet nog eens..)

-------

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:49

sapphire

Die-hard pruts0r

En aan je ouders vragen of die het overmaken?
deed ik ook toen ik 16 was, even op een briefje schrijven en "Mam......kun je dit overmaken voor me...bedankt" kreeg ik hoogstens een rare blik van haar.

Gabriël AM5

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:36
of wat de mensen hierboven zeiden en bestellen onder rembours, dus betalen aan de postbode op het moment dat hij je pakketje langsbrengt..

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:48
Rembours brengt dan wel weer hoge(re) kosten met zich mee. Wat bij mij het eerst in me opkwam waren idd van die sites uit China... DX ken je al, misschien http://www.dealperfect.com of http://www.chinavasion.com ?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

De meeste shops ondersteunen overigens ook vooruitbetalingen, waardoor je hun bankrekening info krijgt zodra je een bestelling doet. Vervolgens maak je dat bedraf over naar hun rekening en sturen ze het product op.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een engelse shop waar ik vroeger mijn mod spullen haalde kon je met paypal betalen. Moet alleen nog opzoeken hoe precies die zaak heette, waren wel redelijk rap met verzending (en niet bijzonder veel duurder qua verzending). iig heb je coolercases die paypal ondersteund.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
dealperfect en chinavasion zijn kutwinkels met brakke producten voor 3x de prijs als bij de... maar goed je hebt wel gelijk.

Via idealshops.nl kun je voor paypal kiezen en dan op een categorie en dan zie je de winkels met paypal die zich daar hebben aangemeld. Echter, van de resultaten wordt je niet vrolijk:

hardware-winkel.com = goede prijzen/voorraden/redelijk verzendkosten maar een zéér standaard oscommerce webshop en geen reviews op tweakers.net. Ze hebben wel een fysieke winkel dus lijkt wel te kloppen. Kon echter geen Ram, LCD en meer dingen vinden, maar wat ze hebben kan best eens interessant zijn (ok, geen toetsenborden onder de 100 euro, maar goed.....)

pixmania.com = need i say more? lees anders de reviews even. Ps als je iets wilt retourneren ben je veel geld kwijt, moet namelijk naar parijs terug :S

Verwijderd

Beetje onnodige kick van een wat ouder topic... op slot dus
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.