Windows opnieuw installeren? Is je harde schijf wel goed? Misschien een recovery vanaf de CD.
Hoe dan ook, dit is zicht waar, de hamer gaat dus niet helpen. Het topic krijgt dan ook een trap van CSL naar WOS
Hoe dan ook, dit is zicht waar, de hamer gaat dus niet helpen. Het topic krijgt dan ook een trap van CSL naar WOS
Last Know Good al geprobeerd? (How to start your computer by using the Last Known Good Configuration feature in Windows XP)
https://powershellisfun.com
Probeer eens op te starten met je Windows CD en start de recovery console. Log in op je Windows installatie en voer een chkdsk /p /r uit.
"Last Know Good" is helaas niet mogelijk in mijn bios.
Bij de recovery cd geeft hij aan dat hij mijn harde schijf niet kan vinden.
Dit komt misschien omdat dit een Win XP cd is die niet de sata drivers van mijn laptop ondersteunt (laptop was oorspronkelijk voorgeinstalleerd met Windows Vista)
Is er misschien een andere optie?
Bij de recovery cd geeft hij aan dat hij mijn harde schijf niet kan vinden.
Dit komt misschien omdat dit een Win XP cd is die niet de sata drivers van mijn laptop ondersteunt (laptop was oorspronkelijk voorgeinstalleerd met Windows Vista)
Is er misschien een andere optie?
Volg de oplossing van MS: How to recover from a corrupted registry that prevents Windows XP from starting
"Last known good" heeft ook niets met de bios te maken. Het is een windows-optie. Je komt er door F8 te drukken na de bios, en voor je BSoD komt.Djerique schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 12:48:
"Last Know Good" is helaas niet mogelijk in mijn bios.
Een andere oplossing is om te proberen met een schijf als ERD of zo te booten. Overigens raadt ik wel aan om daarna te backuppen en een herinstallatie te doen.
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
of je hebt de verkeerde (non-textmode) driver te pakken.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1