'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
In de reacties op het artikel lees je vrijwel niets als negatieve reacties die melden dat dit al lang en breed bekend is. Missertje?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Gepubliceerd in Januari 2007. Nieuwswaarde 0 dus.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
nieuws: 'Reset' proefperiode Windows 7 werkt ook in rtm-versie - update
[update 21:37 uur] stuk aangepast met gewijzigde insteek
Genoeg 'tweakers' die nog niet op de hoogte zijn van deze functie dus het heeft voor een selecte groep mensen wel degelijk een nieuwswaarde.
edit:
en als het je niet interesseert dan ben je volgens mij ook echt niet verplicht om het te lezen. Alsof ik elke morgen elk stukje in de krant lees. Ik selecteer aan de hand van de titel ook wat ik interessant vind en wat niet. Mij hoor je echt niet klagen als er een keer een stukje in staat wat mij niet aanspreekt. Mocht het ooit zover komen, dan zeg ik mijn abonnement wel gewoon op, hoor je mij er verder ook niet over zeuren.
[ Voor 52% gewijzigd door Switchie op 23-08-2009 23:46 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Als je op een nieuws(verzamel)site bent, verwacht je toch nieuws of niet? Ik "erger" me er ook aan als ik de krant lees of op tv een nieuwsitem zie wat al dagen geleden een hot item op Internet was (of op een ander medium). Journalisten moeten bronnen onderzoeken en kijken of het niet verouderd nieuws betreft. Nu snap ik best dat niet iedereen alles kan weten, dus soms glipt er wel eens iets doorheen wat geen nieuws is, maar dan mag de lezer hier toch wel verbaasd over zijn? Nieuws volg je omdat je op de hoogte gehouden wilt worden, niet om geschiedenis te krijgen. Nu wil het wel zo zijn dat de geschiedenis zich oneindig herhaalt, maar dat is een ander verhaal.Switcherd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 23:42:
Ik snap niet dat mensen zich hier druk over kunnen maken.
Genoeg 'tweakers' die nog niet op de hoogte zijn van deze functie dus het heeft voor een selecte groep mensen wel degelijk een nieuwswaarde.
edit:
en als het je niet interesseert dan ben je volgens mij ook echt niet verplicht om het te lezen. Alsof ik elke morgen elk stukje in de krant lees. Ik selecteer aan de hand van de titel ook wat ik interessant vind en wat niet. Mij hoor je echt niet klagen als er een keer een stukje in staat wat mij niet aanspreekt. Mocht het ooit zover komen, dan zeg ik mijn abonnement wel gewoon op, hoor je mij er verder ook niet over zeuren.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
snap ik ook wel.. en ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook van stond te kijken dat het geplaatst werd aangezien het al een zeer oude feature is maar toch vind ik het vervolgens wel leuk om bv. de reacties door te lezen. Ook heb ik het bericht zelf doorgelezen want je weet maar nooit of er toch wat nieuws tussen staatscorpie schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 23:50:
[...]
Als je op een nieuws(verzamel)site bent, verwacht je toch nieuws of niet? Ik "erger" me er ook aan als ik de krant lees of op tv een nieuwsitem zie wat al dagen geleden een hot item op Internet was (of op een ander medium). Journalisten moeten bronnen onderzoeken en kijken of het niet verouderd nieuws betreft. Nu snap ik best dat niet iedereen alles kan weten, dus soms glipt er wel eens iets doorheen wat geen nieuws is, maar dan mag de lezer hier toch wel verbaasd over zijn? Nieuws volg je omdat je op de hoogte gehouden wilt worden, niet om geschiedenis te krijgen. Nu wil het wel zo zijn dat de geschiedenis zich oneindig herhaalt, maar dat is een ander verhaal.
oké, toegegeven, het is een tegenvaller als je wat leest wat je al weet maar toch ik kan mij er echt niet druk om maken hoor...
ben allang blij voor de mensen die het nog niet wisten en op deze manier verder zijn geholpen!
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Wel handig overigens voor de early adaptors die op 22 oktober pas Windows 7 kunnen aankomen
Verwijderd