Wat is het verschil? Alleen de verpakking? Soms zit er namelijk 100 gulden verschil in, is het dan slim om een OEM op te laten sturen?
Bedankt!
Bedankt!
Out of order...
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
Niet?
[Specs]
Verwijderd
zeker bij mijn PIII933EB zat een oversized cooler bij!! was beter dan een goldenorb!! (iets van 5 graden koeler!!!!!)Op zaterdag 03 maart 2001 05:15 schreef Ptah het volgende:
Boxed zit trouwens een meer dan redelijk goede cooler bij.
Waar baseer je dat op?Op zaterdag 03 maart 2001 05:11 schreef SiGNe het volgende:
boxed zijn trouwens wel beter van kwaliteit en dat is weer beter over te klokken
Case omheen?Op vrijdag 02 maart 2001 15:40 schreef Da_Killah het volgende:
OEM is bij andere producten zoals videokaarten altijd "stripped". Of te wel dat hij alleen het product, handleiding, cdtje bevalt. Bij CPU weet ik wel dat Boxed betekent dat er een case omheen zit. En volgens mij zit er ook gelijk een cooler bij. Dit zou die 100 piek kunnen verklaren. Als ik jou was zou ik voor OEM gaan. Dan zit er waarschijnlijk geen case omheen waardoor de warmte weer beter weg kan komen en kun je ook je eigen cooler uitzoeken ipv een standaard coolertje erbij te krijgen...
Bericht hierboven
Dat uitzoeken wordt altijd gedaan, want er wordt gewoon een wafer gemaat met daarop meerder processor, de een haalt hogere snelheden dan die ander en die worden dan ook als 900MHz verkocht inplaats van 800MHzOp zaterdag 03 maart 2001 10:42 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Zoekt Intel de goeie eruit en die verkopen ze als boxed? Waarom zouden ze dat doen?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Dat heeft niks met het verschil tussen boxed en OEM te maken.Op zaterdag 03 maart 2001 14:51 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Dat uitzoeken wordt altijd gedaan, want er wordt gewoon een wafer gemaat met daarop meerder processor, de een haalt hogere snelheden dan die ander en die worden dan ook als 900MHz verkocht inplaats van 800MHz
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Das dus dikke onzin.. Ik heb ook een p2 boxed CPU (nu unboxed), maar het boeit geen ene hol..Op zaterdag 03 maart 2001 05:11 schreef SiGNe het volgende:
boxed zijn trouwens wel beter van kwaliteit en dat is weer beter over te klokken