Ik heb echt een grooooooooot probleem. Ik heb een tweede interne HDD in mijn pc gedaan. Bij het opstarten begon hij een paar keer te tikken, daarna begon hij te roken dit bij de sata-kabel ik heb hem direct uit gezet. Ik durf hem er dus ook niet meer aan te zetten. Ik heb op deze schijf erg veel foto's staan van mijn kindje vanaf de geboorte tot nu 7 maanden. Ook gaf de pc kast steeds een raar stroom gevoel niet heel erg maar kleine schokjes, hoe dat mogelijk is weet ik dus ook niet.
Is mijn schijf nu DOOD!!!!!:?
In het boot menu staat trouwens ook alles goed ingesteld voor zover ik kan nagaan.
Ik weet, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik steeds geen back-up heb gemaakt.
Is er nog een mogelijkheid dat de foto's terug te halen zijn. De rest wat er dan nog op staat jammer dan.
HELP HELP HELP
Is mijn schijf nu DOOD!!!!!:?
In het boot menu staat trouwens ook alles goed ingesteld voor zover ik kan nagaan.
Ik weet, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik steeds geen back-up heb gemaakt.
Is er nog een mogelijkheid dat de foto's terug te halen zijn. De rest wat er dan nog op staat jammer dan.
HELP HELP HELP