Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaring met dit scherm ?

Ik heb nu een Nec Multisync LCD 2080 UX+ , dat al 5 jaar onberispelijke kleuren weergeeft.
Echt een wereld van verschil met de meeste low budget schermen.
Ik zou echter een 24 inch 1920x1200 scherm willen kopen.
Ik zou naar een NEC LCD2490WUXI2 willen gaan, maar een Lacie 324 zit in dezelfde prijsklasse.

Verwijderd

Welkom op GoT :)

Als je goeie ervaringen hebt met een NEC monitor kun je jezelf de vraag stellen, waarom zou ik een ander merk willen ? Lacie is niet echt een monitoren fabrikant daar waar NEC al jarenlang een gevestigde naam heeft. Verder wat van belang is, voor mij althans, hoe zit het met de service in geval van.

Kijk ik even bij NEC dan zie ik dat er standaard 4 jaar garantie op zit :

http://www.necdisplay.com...7c-4dda-a199-13b8823de971

Dat vind ik persoonlijk een zeer nette garantie, al is het wel verstandig om altijd even de kleine lettertjes ook door te lezen of daar naar te informeren. Lacie zelf heb ik slechte ervaringen mee toen ik nog hun harde schijven gebruikte, met name de externe opslag modellen. Feitelij is het niet meer dan een stukje design en een regulier controllertje erop met gebruik making van de bekende harde schijf makers.

Persoonlijk zou ik zeggen, blijf bij NEC als dat je al goed bevallen is onder het motto van, never change a good thing :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reply, het is inderdaad deze die ik zou willen aanschaffen. :+
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 16:17:
Welkom op GoT :)

Als je goeie ervaringen hebt met een NEC monitor kun je jezelf de vraag stellen, waarom zou ik een ander merk willen ? Lacie is niet echt een monitoren fabrikant daar waar NEC al jarenlang een gevestigde naam heeft. Verder wat van belang is, voor mij althans, hoe zit het met de service in geval van.

Kijk ik even bij NEC dan zie ik dat er standaard 4 jaar garantie op zit :

http://www.necdisplay.com...7c-4dda-a199-13b8823de971

Dat vind ik persoonlijk een zeer nette garantie, al is het wel verstandig om altijd even de kleine lettertjes ook door te lezen of daar naar te informeren. Lacie zelf heb ik slechte ervaringen mee toen ik nog hun harde schijven gebruikte, met name de externe opslag modellen. Feitelij is het niet meer dan een stukje design en een regulier controllertje erop met gebruik making van de bekende harde schijf makers.

Persoonlijk zou ik zeggen, blijf bij NEC als dat je al goed bevallen is onder het motto van, never change a good thing :)