Toon posts:

[Microsoft Messenger] Zakelijk account inloggen op MSN?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nieuw met de Microsoft Messenger op de Mac, maar ik loop tegen een probleempje aan. Ik wil graag met mijn zakelijk account inloggen, dat is een e-mailadres op een eigen domeinnaam waar ik een .NET passport voor heb aangevraagd. Daar kan ik dus mee inloggen op de gewone MSN. Maar, als ik nu bij de zakelijke kant van Microsoft Messenger met die gegevens wil inloggen, krijg ik meteen een melding dat de service niet beschikbaar is. Het gebruikers-id laat ik leeg, aangezien dat niet verplicht is om in te vullen en ik niet weet wat ik er neer moet zetten.

Zou iemand me verder kunnen helpen? Bedankt!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Persoonlijk account aanmaken. Zakelijk is enkel als je een Live Communications Server in je bedrijf hebt.

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Is er vervolgens ook een manier om dat hele zakelijke account nooit meer op te laten starten? Bij het opstarten van MSN opent altijd dat zakelijke inlogscherm boven het gewone, heel irritant.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Moet jij nou als eindgebruiker van zakelijk software hier komen voor ondersteuning ? Daar heb je toch een interne helpdesk voor mag ik hopen :)

Ik zou eens proberen in te loggen met de gebruikersnaam & wachtwoord waarmee je inlogt op het netwerk (mail ed.).

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε