Ik zou dan sowieso geen 133 Mhz CPU gaan halen als je wil overclocken. Ga dan voor een 100 Mhz CPU en hoop dat je systeem stabiel loopt op 124 Mhz (i.v.m. AGP, die loopt dan al bijna 83 Mhz)
Ik kan echter niet vertellen welke het beste is. Ik hoor enkelen die een 550 Coppermine op bijna 700 hebben lopen, maar hoe en wat weet ik niet !
Ik kan echter niet vertellen welke het beste is. Ik hoor enkelen die een 550 Coppermine op bijna 700 hebben lopen, maar hoe en wat weet ik niet !
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.
Papillion heeft harstikke gelijk. Je mag blij zijn als een 133 mhz werkt, dus overklokken zit er echt niet in.
Bovendien gaat je dure proc dan minder lang mee.
Overklokken doe je met Celerons. Die zijn goedkoop en goed overklokbaar.
Bovendien gaat je dure proc dan minder lang mee.
Overklokken doe je met Celerons. Die zijn goedkoop en goed overklokbaar.
Ik geloof dat jullie me niet helemaal begrijpen!. Ten eerste is de 600E een 100mHz bus variant (anders had ik wel 600EB neergezet) plus ik heb een BE6-II; en BX-chipset!! dus.
Mijn vraag was of de overklokbaarheid anders is bij een slot 1 variant dan bij de F-PPGA?.
Als ik een slot1 koop dan hoef ik niet de convert erbij te doen. Echter er komt dan toch weer een bijna tweemaal zodure Alpha cooler op. Bij een F-PPGA zal ik eveneens een Aplha 370socket samen met een converter aanmoeten schaven. Ik hoorde dat de F-PPGA minder warm zou worden????. Her lijkt mij dat de slot1 cooler ALpha beter coolt?? of niet?
Greetinz
Newt2000
Mijn vraag was of de overklokbaarheid anders is bij een slot 1 variant dan bij de F-PPGA?.
Als ik een slot1 koop dan hoef ik niet de convert erbij te doen. Echter er komt dan toch weer een bijna tweemaal zodure Alpha cooler op. Bij een F-PPGA zal ik eveneens een Aplha 370socket samen met een converter aanmoeten schaven. Ik hoorde dat de F-PPGA minder warm zou worden????. Her lijkt mij dat de slot1 cooler ALpha beter coolt?? of niet?
Greetinz
Newt2000