en dan -> Exclusive > Touch Screen Laptop
Onze prijs: €399,00
Normale Prijs:
Korting:
Korting:
Beschrijving:
Touch Screen laptop
van het wereldbekende autokwaliteitsmerk Spyker
Niet in de winkel verkrijgbaar!
Nu exclusief bij Voordeelbezorger: ‘s werelds eerste Touchscreen laptop: een multifunctionele laptop die volledig met de vingertoppen te bedienen is. Geproduceerd en gelanceerd door het wereldbekende kwaliteitsmerk Spyker. Deze laptop beschikt over alle gangbare hedendaagse software en is onder andere uitgerust met een 10.2 inch scherm, ingebouwde camera, twee USB-poorten, een mini USB- poort, dvd-speler en bluetooth. Het besturingssysteem is Windows XP. Deze Touchscreen laptop is een fantastisch notebook voor als u veel onderweg bent en tevens een volledige vervanging van uw pc of laptop. De Spyker Touchscreen laptop wordt geleverd in een kwalitatiefleren etui met gesp in cadeauverpakking.
Specificaties
Windows XP
10.2 inch scherm
Touchscreen: volledig met vingertoppen bestuurbaar
Wifi & Bluetooth
Hard disk SSD 16G
2 USB 2.0 poorten
1 Mini USB-poort
Ingebouwde webcam
SD Card poort
DC AC charger
Batterij werkt 2 tot max. 6 uur
Toetsenbord en muis eventueel aan te sluiten via bluetooth
Audiospeaker en koptelefoon
Bestel de Toucscreen laptop van Spyker voor slechts €399,- (consumentenadviesprijs €599,-!)
Klik op dit bestelformulier om de Spyker Touchscreen laptop te bestellen. Let op: de levertijd is zes weken.
Moet je dus wel losse GPS bijkopen, en verder weet ik niets van de specs, en ik weet ook niet hoe zwaar MS autoroute is. Prijs lijkt me wel mee te vallen zo op het eerste gezicht.
[
Voor 5% gewijzigd door
hellboy123 op 23-08-2009 10:07
]