Heey Allemaal,
Ik zit hier met een probleem.
Ik ga vanaf het begin beginnen we zijn er immers al ongeveer 2,5 maanden zoet mee.
Eerst had ik een perfect werkend 20mb verbindingtje bij Ziggo.
Toen kwam het nieuwe modem van Ziggo (het Arris).
Oke leuk 50mb kon niet wachten!
Aangesloten en wel krijg ik maar 4 mb
Ik bellen naar Ziggo" ja u moet minimaal 2 dagen wachten dan kan het modem zich goed intrainen" zei de vrouw aan de telefoon.
Oke ik geloof het en laat het twee dagen aanstaan.
Na twee dagen nog veel time-outs en lage snelheden.
Monteur langsgestuurd heeft er een nieuw isra punt aangezet en bekeek mijn waarden in het modem.
Oke waarden veelste hoog voor de upstream.
Oke ik zo ja wat kan ik er aan doen dan?
Ja het ligt aan de versterker van uw interactief pakket.
Zonder de versterker goede waarden maar eerst een leuk 50mb resultaat maar na loop van tijd weer rond de 4 a 10 mb.
Monteur had er bijna geen verstand van, en ik weer gebeld en er is een storings onderzoek ingesteld ofzo dat zou ong 1 week duren...
Nu ong 2 weken verder en nog steeds dit soort resultaten:

ik denk ik maak ook maar even een screentje van mijn waarden in het modem.

Zonder de versterker is mijn upstream rond de +1 weten jullie enkele dingen die ik zou kunnen proberen?
Hier mijn precieze situatie:
ISRA, coax naar versterker(witte kabeltje met klein stukje groen erbij), bij versterker modem op eerste aansluiting, daarna tv's.
Utp cat 5e loopt naar de router (Sitecom wl-312) Verder mijn pc bekabeld aangesloten.
Zowel bedraad als draadloos slechte snelheden!
Hartstikke bedankt als jullie mij kunnen helpen ik waardeer dit zeer
Ik zit hier met een probleem.
Ik ga vanaf het begin beginnen we zijn er immers al ongeveer 2,5 maanden zoet mee.
Eerst had ik een perfect werkend 20mb verbindingtje bij Ziggo.
Toen kwam het nieuwe modem van Ziggo (het Arris).
Oke leuk 50mb kon niet wachten!
Aangesloten en wel krijg ik maar 4 mb
Ik bellen naar Ziggo" ja u moet minimaal 2 dagen wachten dan kan het modem zich goed intrainen" zei de vrouw aan de telefoon.
Oke ik geloof het en laat het twee dagen aanstaan.
Na twee dagen nog veel time-outs en lage snelheden.
Monteur langsgestuurd heeft er een nieuw isra punt aangezet en bekeek mijn waarden in het modem.
Oke waarden veelste hoog voor de upstream.
Oke ik zo ja wat kan ik er aan doen dan?
Ja het ligt aan de versterker van uw interactief pakket.
Zonder de versterker goede waarden maar eerst een leuk 50mb resultaat maar na loop van tijd weer rond de 4 a 10 mb.
Monteur had er bijna geen verstand van, en ik weer gebeld en er is een storings onderzoek ingesteld ofzo dat zou ong 1 week duren...
Nu ong 2 weken verder en nog steeds dit soort resultaten:

ik denk ik maak ook maar even een screentje van mijn waarden in het modem.

Zonder de versterker is mijn upstream rond de +1 weten jullie enkele dingen die ik zou kunnen proberen?
Hier mijn precieze situatie:
ISRA, coax naar versterker(witte kabeltje met klein stukje groen erbij), bij versterker modem op eerste aansluiting, daarna tv's.
Utp cat 5e loopt naar de router (Sitecom wl-312) Verder mijn pc bekabeld aangesloten.
Zowel bedraad als draadloos slechte snelheden!
Hartstikke bedankt als jullie mij kunnen helpen ik waardeer dit zeer