De tweede serie is qua watermerk inderdaad een stukje minder storend, maar nog steeds erg duidelijk in beeld. Bij de eerste van de tweede serie zou ik de foto iets verder croppen, want er staat nu een vinger op, tenminste dat lijkt het aan de rechter kant.
Ik weet niet waar je stond voor serie 1, maar kennelijk was de grond daar nogal scheef naar links afhellend. Zulke hellende foto's zijn mijn smaak niet helemaal, maar het schijnt "leuk" te zijn. Maar dan allemaal dezelfde kant op en sommige zo ontzettend scheef....
Ik moet zeggen dat ik over het algemeen alle foto's erg krap gekaderd vind. De foto's waar meer dan 1 auto op staan, zijn helemaal krap gekaderd. Daar heb je eigenlijk nergens dat je iets meer van de baan ziet. Je foto's worden daardoor heel statisch.
Zie bijvoorbeeld de vijfde foto in de eerste serie (nummeren zou handig zijn.) De voorste auto mist een stukje voorbumper en de achterste mist een stukje spoiler/achterbumper. Dat kan echt ruimer, waardoor je foto veel levendiger wordt.
Naast het commentaar van Nomad, voor mij dus zeker geen showcase. Voor een testcase zou ik zelfs iets meer aandacht willen.