Toon posts:

hash code/ bios password voor omnibook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi guys!

ik heb voor 10 euro een xe3 omnibook op de kop getikt..

en ja hoor, jullie raden het al , er zit een wachtwoord op de bios.. :X

ik weet na veel gegoogle dat het onmogelijk is om hem normaal te restten en op internet ben ik zéker niet de
enige met dit probleem..
het schijnt met een soort convertor programmaatje te kunnen (geen eeprom programmer)
met zgn "kill bios programma's heb ik al zonder succes gestoeid
weet één van jullie waar dat kan (gratis) of heeft iemand van jullie daar ervaring mee?
er schijnen mensen te zijn die dat kunnen..

ik heb in ieder geval de hash code

thanx

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:40

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Helaas, ik denk niet dat we je hiermee kunnen helpen. Zie Het algemeen beleid #verbodenhacken
Wachtwoorden en firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om pc's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst of onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden of vragen hierover te stellen. Dit geldt ook voor het omzeilen van beveiligingen met toestemming omdat wij deze toestemming met geen mogelijkheid kunnen controleren.
De enige tip die ik je kan geven is: vraag de verkoper om het wachtwoord.

[ Voor 6% gewijzigd door Dirk op 22-08-2009 23:14 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

jawel we kunnen wel helpen .. een beetje

http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c01693764.pdf

dit is ook niet echt een hack, maar een recovery die je alleen kan doen met als je aan de machine zit.
daar zijn genoeg topics over. met name hoe je je administrator password van windows kan ressetten

[ Voor 52% gewijzigd door Fish op 22-08-2009 23:23 ]

Iperf

Verwijderd

Lijkt mij een typisch geval van heling.

Verwijderd

Topicstarter
goedemorgen..

heling?

welnee joh
hij staat nog op marktplaats.dat ding
hij is erg gaar hoor ,meer dan 10euro is hij écht niet waard

xe3 ,effe zoeken op mp