Na aardig wat rond gekeken te hebben op Tweakers en google ben ik er nog steeds niet uitgekomen , dus maak ik hier maar een topic aan.
Ik hoop dat ik het in het goede forum hebt geplaats
Het probleem zit zo , ik heb een Brother DCP-115C (zo'n all in one ding )
Ik heb hem nou denk ik .... 3 jaar en nu begint hij van de een op andere dag verkeerde kleuren te printen ,
Wat ik daarmee bedoel is dit , als ik een iets uitprint dan zitten over alle kleuren behalve zwart en wit een geel groenige waas. Vooral wat rood moet zijn zie je het kleurverschil heel erg.
Ik heb hem zichzelf al op alle manieren laten reinigen maar het geeft nog steeds hetzelfde resultaat.
De inkt die er in zit is niet nep ( dus echt van het merk Brother )
Ik hoop dat ik jullie genoeg informatie heb gegeven en dat jullie mij hiermee kunnen helpen , als je meer info wil dan zeg je het maar.
Bij voorbaat dank
Spekker
Ik hoop dat ik het in het goede forum hebt geplaats
Het probleem zit zo , ik heb een Brother DCP-115C (zo'n all in one ding )
Ik heb hem nou denk ik .... 3 jaar en nu begint hij van de een op andere dag verkeerde kleuren te printen ,
Wat ik daarmee bedoel is dit , als ik een iets uitprint dan zitten over alle kleuren behalve zwart en wit een geel groenige waas. Vooral wat rood moet zijn zie je het kleurverschil heel erg.
Ik heb hem zichzelf al op alle manieren laten reinigen maar het geeft nog steeds hetzelfde resultaat.
De inkt die er in zit is niet nep ( dus echt van het merk Brother )
Ik hoop dat ik jullie genoeg informatie heb gegeven en dat jullie mij hiermee kunnen helpen , als je meer info wil dan zeg je het maar.
Bij voorbaat dank
Spekker
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD