Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-11 18:52
Vraag voor de belastingadviseurs hier en omdat de belastingdienst in het weekend niet bereikbaar is. ;)
Ik heb een voorlopige aanslag gekregen, maar die is niet goed omdat ik e.e.a. vergeten ben in te vullen bij de aangifte. Is het nu voldoende om gewoon de aangifte opnieuw te sturen, of moet ik ook nog bezwaar maken?

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Voorzover ik weet kan je voor de uiterste inleverdatum je aangifte altijd aanpassen door hem opnieuw in te sturen.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:58
Ik had ook een fout gemaakt en even gebeld met de belastingdienst. Daar wisten ze mij te vertellen dat ik hem gewoon opnieuw kon invullen en opsturen. Het nieuwe bedrag zou dan verrekend worden en zou ik het ontvangen/betaalde verschil terug krijgen/storten.

Je kunt het dus gewoon het hele jaar door aanpassen. Let wel dat er een verwerkingstijd van zo'n 6 tot 8 weken op zit.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-11 18:52
Oke, bedankt voor de reacties :)

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-11 19:37
Ik had ook een fout gemaakt, en had digitaal een wijziging doorgestuurd, maar dat is nu al 3 maanden geleden en ik heb nog steeds geen blauwe envelop ontvangen.

• timag
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Als je al een voorlopige aanslag hebt gehad moet je volgens mij bezwaar maken. Je kan nl. ook bezwaar maken tegen je eigen aangifte.
Pagina: 1