Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Webcam usb verlengen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb mijn printer usb kabel aan een Aten usb extender CAT5 hangen met 60m bereik. Dit werkt prima.

Doe ik dit met mijn webcam, dan geeft ie aan dat de hardware niet werkt. Het blauwe led lampje van de usb extender brand, dus dan zou ik toch geen adapter er aan hoeven hebben?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

LED indicates when additional external power supply needed.

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Hmm. op de doos staat:
If the USB LED on the remote unit is off, an additional power adapter should be used.

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Probeer het eens met zou ik zeggen :)

editje:
Trouwens, jij gaf het type extender niet dus kan zijn dat je eventueel een andere hebt. Er zijn namelijk meerdere extenders te vinden op die site. Heb de eerste van 60m gepakt als voorbeeld :)

[ Voor 73% gewijzigd door Kixtart op 22-08-2009 14:18 ]

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
En wat voor een adapter heb ik dan nodig? (merk e.d.)

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Mocht het die zijn die ik gelinked heb eerder (zie beschrijving bij Adapter):
Afbeeldingslocatie: http://www.aten.com/doc_data/prdImages/20070717015335001.gif

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Die had ik al gespot. Maar ik heb verschillende adapters liggen hier...maar ik kan ze er niet zomaar aanhangen...of wel? ik heb er geen verstand van namelijk

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:56
Als het er eentje is van 5 Volt en 2 Ampere dan kan het gaan werken, let ook even op de polariteit.

Verwijderd

Topicstarter
is dit iets?

http://www.1st-aid.nl/contents/nl/d69.html

de 2e of 3e van boven!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2009 14:47 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:56
Die 2e is maar 1 A (1000mA), die daar onder lijkt wel geschikt. Als je toevallig een powered usb hubje hebt liggen zou je die er misschien ook tussen kunnen proberen, of mogelijk alleen de voeding daarvan gebruiken indien spanning overeenkomt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een usb hub gekocht voor € 14,- en daar alleen de voeding uitgehaald. Nu doet ie het!
Thanks
Pagina: 1