Toon posts:

playstation games op pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er eens over nagedacht:

als je playstation games kunt kopieren, waarom kun je ze dan niet gewoon op de pc spelen? desnoods met een emulatortje.

is dit mogelijk?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:13
ga naar Free record shop en koop BLEEM dan ben je daar ok weer blij mee want die is er spec voor gemaakt om Pleestation spellen op de pc tespelen ...

maar ik moet je wel zeggen niet allee spellen werken daar mee:(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Bleem komt altijd met een update voor de nieuwe spelen, maar dat duurt over het algemeen wel ff, en soms werkt het ook gewoon niet.

Maar over het algemeen ben ik best tevreden over bleem.

Maarja waarom koop je gewoon niet een playstation voor 100 piek, die kosten nu toch geen drol meer. En kournikova smash court is nog steeds een van de neste spelen die er bestaan :) :P

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gekeken voor tweede hand alleroudste pleestation, kost minstens 250 ballen.

hoeveel kost da bleem?

Verwijderd

Je kunt ook de Virtual Playstation downloaden (van de bekende sites), die is beter dan Bleem. Zelfs Gran Turismo 2 draait als een speer.

• ravw
BLEEM is 100gld bij free :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Op vrijdag 02 maart 2001 15:53 schreef Blackhole het volgende:
BLEEM is 100gld bij free :)
0,00 gulden op internet!!!!!!>:)>:)
Maar hij is er volgens mij bij de Intertoys (ten minste in Deventer) voor 60 gulden...
Das wel een verouderde versie, maar je kunt altijd nieuwere versies downloaden....

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand waar ik spyro the dragon kan downen?

• ravw
GEEN DL vragen hier !!!!!
anders SLOTJE! >:)

alleen als het free ware is dan mag het wel :(
dus pas op wat je vraagt

Verwijderd

en nu wordt het dus illegaal Richie86.

Dit is gewoon een andere manier om te vragen voor een SLOTJE.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Dat Virtual Playstation is dat een freeware emulator (ifzo, heeft iemand een link) of is het net als Bleem gewoon commerciele software?

Ik vind zelf een commerciele emulator een beetje tegenstrijdig aangezien je nooit de garantie krijgt dat alle games goed draaien.. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.