Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Word 2003] kop/voettekst mist, hoe terugkrijgen? *

Pagina: 1
Acties:

• qapla101
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 18:57
Ik heb een probleem met het openen van nieuwe documenten. Deze worden geopend zonder boven- en ondermarge van de liniaal. Ik kan er ook niet bijkomen. Als ik een oud bestand open dan werkt het wel. Hoe kan ik dit aanpassen?

Ik heb een screendump gemaakt met paint :) om e.e.a. te laten zien. Het zal vast een kleine aanpassing zijn, maar waar zit hij?

HELP!

Het heeft iets te maken met kop- en voettekst.

[ Voor 5% gewijzigd door qapla101 op 22-08-2009 10:17 ]

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks...

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

bij de oudere versies is de template een bestandje dat normal.dot heet, die heb je vermoedelijk aangepast, even terug aanpassen

iets meer info http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc179177.aspx

[ Voor 22% gewijzigd door Fish op 22-08-2009 10:17 ]

Iperf

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Dat heten de marges, en die vindt je in de pagina-instellingen of -opmaak

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik heb HELP! uit de title gehaald. Er is geen levensgevaar, er is zelfs amper iets aan de hand dus schreeuwen lijkt me nergens voor nodig ;) EN ik zal meteen de titel wat duidelijker maken (was: 'HELP! Probleem met word 2003 liniaal (beeld)').

Anyway: klik op de marge tussen de rand van het document en de lineaal en het verschijnt weer (zie bijv dit :) )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)