GamesCom Köln MMIX - en oproep carpool voor Zondag!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 20:44

Sméagol

Master of Mayhem

Topicstarter
Ik zal 't kort houden, ik ben moe, en m'n internetverbinding is niet gemaakt om filmpjes up te loaden ;).

Vrijdag geweest naar deze beurs, na jarenlang de verslagen gevolgd te hebben van de E3 of de Tokyo gamesshow, was er eigenlijk geen reden om niet deze beurs "om de hoek" te bezoeken. In fact, genoeg redenen om wel te gaan:

- Een heleboel knappe Deutsche boothbabes.

Nee, ik bedoel:

[incomplete lijst van games op de beurs]

Incompleet, aangezien Ubisoft hier bv niet opstaat, die er is met oa Ruse (volgens mij playable), Splintercell, en Red Steel 2 (zeker playable! :P video volgt nog, mijn verbinding kan dat helaas amper aan ;))

Helaas bar weinig gedaan, al die plannen die ik had.. Had graag oa Heavy Rain en Silend Hill en Monster Hunter willen spelen maar helaas. Hoewel, zie oproep hieronder ;). Maar er ging veel tijd zitten in gewoon rondlopen en verkennen, en wachten.

Wat ik heb kunnen spelen is Scribblenauts, Red Steel 2, Tales of Symphonia 2, en Operation Flashpoint 2 ('t is wel redelijk duidelijk dat ik een zo'n beetje alles-gamer ben).
Van de 1ste 3 heb ik video's gemaakt met m'n gloednieuwe Flip Mino (fieldtest, en zeer goed bevallen overigens!), waarvan ik de 1ste inmiddels heb ge-upload (maar moet op dit moment nog verwerkt worden door Youtube):

[/me playing Scribblenauts @ GamesCom]

De andere 2 volgen nog.

Ok tijd te kort.. Smaakt naar meer. Waarschijnlijk volgend jaar weer (en dan relaxed mit dem Zug, de ijstrein), maar.. Ik en m'n collega zouden dolgraag zondag nog 'ns willen. Zijn er mensen (met auto) die het leuk lijken zondag de beurs te bezoeken? Misschien kunnen we dan een carpool regelen.. Dan splitten we de benzine en parkeerkosten en zo. Aangezien het nogal short notice is, bij interesse dan even je nummer PM'en, dan bel ik zo snel mogelijk terug. Ik check 's middags de site. Het gaat dus om mij en een collega, en een 4de persoon zou mooi zijn ('t liefst dan 2 knappe gamer-dames ;)). Het is de bedoeling dat wij op de beurs aangekomen ons eigen weg gaan (ik weet inmiddels wat ik nog wil zien en waar ik 't moet vinden..). Hij zit in Utrecht, ik omgeving Rotterdam, dus iemand in de buurt van 1 van die 2 steden lijkt me 't meest praktisch.
Dus.. Iemand interesse in een carpool?

Make lovecraft not warcraft.