Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn pc en toekomstige PS3 gaan koppelen aan ook een monitor die ik in de toekomst wil kopen
Het gaat hier om een:

ACER X 243HQB

Dit beeldscherm heeft een vga en een dvi aansluiting. De vga wil wil ik gebruiken voor mijn pc en de dvi gebruik ik dan voor de PS3. Maar kan dit wel ivm HDCP? En hoe moet ik dit doen met geluid? Ik heb geen optical input aan mijn stereo hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:46
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 00:48:
Ik wil mijn pc en toekomstige PS3 gaan koppelen aan ook een monitor die ik in de toekomst wil kopen
Het gaat hier om een:

ACER X 243HQB

Dit beeldscherm heeft een vga en een dvi aansluiting. De vga wil wil ik gebruiken voor mijn pc en de dvi gebruik ik dan voor de PS3. Maar kan dit wel ivm HDCP? En hoe moet ik dit doen met geluid? Ik heb geen optical input aan mijn stereo hangen.
Volgens de specs op acer.nl heeft dit scherm HDCP via DVI. Beeld van de PS3 ga je dus prima zien. Geluid is ook heel simpel: daar doet dit scherm niets mee.

Het lijkt me dat je in de toekomst beter een ander scherm of meer spulletjes aan kunt schaffen. Zelf vind ik een Marantz SR6001 wel leuk maar ja, ik ben ik...

while (! ( succeed = try ()));

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 10:49
Je kan het geluid, via de rode en de witte tulpjes van de standaard kabel dat geleverd word, afspelen. Het enige wat je moet hebben is een verloopje van rca naar 3.5mm. En instellen dat het via de multi av moet. Ik heb nu juist de ps3 kabel naar female rca naar 3.5mm male naar 3.5mm female naar 3.5mm van de speakers. Wil best een foto van maken, maar ik heb nu bier op en het is vrij laat. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Tjesus op 22-08-2009 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:02

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Je kan het beeld via hdmi en audio via de Multi AV uitgang doen, 2 tulpjes in de aux in van je stereo en klaar.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Buiten dat technische vragen als deze in Spielerij - Problemen & Vragen thuis horen, is je vraag wel héél simpel gedumpt hier. Zoals in de eerste reply al duidelijk wordt is er door simpelweg naar de specificaties van je producten te kijken al een antwoord te vinden, andere antwoorden zul je met een paar minuutjes zoekwerk op het internet ook wel kunnen vinden :)

Neem anders Het algemeen beleid #topicplaatsen nog eens door.

Dit topic is gesloten.