Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem met Quicktime

Pagina: 1
Acties:

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-11 19:47
Hallo,

Sinds gisteren kan ik plotseling niks op internet kijken waar quicktime voor nodig is. Als voorbeeld de site van Apple met trailers. Als ik op een trailer klik met een SD formaat, krijg ik een venster met het Quicktime logotje en een vraagteken.

Als ik op een HD trailer klik krijg ik een foutmelding met: Fout 45: O.

Heb nu op meerdere fora gezocht naar oplossingen maar niks heeft me kunnen helpen. Heb Quicktime opnieuw geinstalleerd, Flashplayer verwijderd (hoewel dit niks ermee te maken heeft) en ook verschillende codecs geinstalleerd.

Weet iemand wat ik nog kan proberen? Ik gebruik Windows Vista 32bit.

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:06

Tarin

Just plain weird.

Heb hier hetzelfde probleem, onder XP Professional x86. Heb Quicktime verwijderd, register opgeruimd, Quicktime opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds: in IE (8) en Firefox (3.5.2) vraagtekens bij SD-trailers, foutmelding bij HD-trailers op apple.com/trailers.

De .mov's die ik hier al had liggen kan ik nog wel gewoon afspelen.

Mov DL Tool haalt wel iets binnen, maar da's vervolgens een bestandje van 24 kb wat een HTML-bestand blijkt te zijn:
We’re sorry

The Apple.com Trailers Application has encountered an error. The team’s been notified and we’re looking into it.

Unexpected error.
Het lijkt erop dat er iets kapot is aan de website..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hmm heel toevallig stuit ik op dezelfde problemen..
Zit ergens anders, heb een Wi-Fi verbinding die ik nooit gebruik, dacht dat 't daar aan lag..

Hopelijk wordt 't snel gefixed, aangezien ik 1 of 2 trailers nodig heb om te editten...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

oeps, dubbelpost.

[ Voor 94% gewijzigd door Tarin op 22-08-2009 11:41 ]

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Het schijnt al gedeeltelijk gefixed te zijn:
The problem has been partially fixed!

OSX Users with "International->Language" set to something different than English will still get "Invalid URL" messages!
Maar dus nog niet voor 'ons'.

[ Voor 5% gewijzigd door Tarin op 22-08-2009 11:45 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm hoop dat 't wel snel gefixed wordt zeg..
Gebeurd altijd op die momenten dat je net die content nodig hebt :(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Wellicht kan je ze ook via een torrentje downloaden. Gezien de relatief vrij beschikbare aard van trailers lijkt met dat niet (volledig) illegaal.

• CLB
  • Niet online

CLB

Torrentjes doe ik niet aan, duurt veel te lang, en op nieuwsgroepen staat niks.

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:20

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ook hier hetzelfde probleem. Dacht eerst dat het kwam vanwege een verouderde quicktime versie dus maar even via de Apple updater de laatste update binnengehaald maar nog steeds hetzelfde verhaal..

Stond al op het punt om 'm opnieuw te installeren maar denk dat ik daar nog maar even mee wacht na het lezen van dit topic ;)

Maar als ik het goed begrijp heeft dit niet veel met het programma zelf te maken, ik had daar immers zelf niets in gewijzigd?

[ Voor 3% gewijzigd door Pendaco op 23-08-2009 13:40 ]

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:47
Ook hier hetzelfde probleem, van alles reeds geprobeerd : Meermaals deïnstalleren, opnieuw installeren, oudere versies proberen, QT alternative. Dat probleem met flash is denk ik niet van toepassing (Die vind je altijd als je zoek naar "Quicktime Questionmark Vista".

Het lijkt er op dat er bij Apple een probleem zit ...
Pagina: 1