Ik had eerst een Scythe Mugen 2 op mij Q9550 zitten, deze heb ik vandaag vervangen door Waterkoeling en wel door de volgende onderdelen:
Pomp:1x Laing DDC-1 MCP350 12V
fans: 3x Scythe 140MM KAZE MARU 1900RPM(2x op Rad 1x onderin kast)
fan: 1x Scythe 140MM KAZE MARU 1200RPM(1x achterzijde)
Rad: 1x Black Ice GT Xtreme 280
Blok: 1x Watercool HeatKiller Rev. 3.0 S775
Pasta: Arctic Ceramique
Volgens Lemmy van het Hardware.info forum is het gebruikte blok de beste van het moment(of iig super goed).
Na het monteren leuk de pc opgestart en temps nagekeken, deze zweefde zowel Idle als Load hoger als met de Mugen2!
Ik heb de inlet voor de CPU block in het midden en de Outlet aan de buitenkant zitten. Is dit soms verkeerd om?
Er zat een duitse handleiding bij waar ik niet wijs uit wordt, het enige wat ik eruit kon halen was dat er iets gedaan kon worden voor de Quadcores van de C2Q type(2 C2D naast elkaar).
Kan iemand mij hiermee helpen, anders heb ik voor niets een bak geld overhandigt
Pomp:1x Laing DDC-1 MCP350 12V
fans: 3x Scythe 140MM KAZE MARU 1900RPM(2x op Rad 1x onderin kast)
fan: 1x Scythe 140MM KAZE MARU 1200RPM(1x achterzijde)
Rad: 1x Black Ice GT Xtreme 280
Blok: 1x Watercool HeatKiller Rev. 3.0 S775
Pasta: Arctic Ceramique
Volgens Lemmy van het Hardware.info forum is het gebruikte blok de beste van het moment(of iig super goed).
Na het monteren leuk de pc opgestart en temps nagekeken, deze zweefde zowel Idle als Load hoger als met de Mugen2!
Ik heb de inlet voor de CPU block in het midden en de Outlet aan de buitenkant zitten. Is dit soms verkeerd om?
Er zat een duitse handleiding bij waar ik niet wijs uit wordt, het enige wat ik eruit kon halen was dat er iets gedaan kon worden voor de Quadcores van de C2Q type(2 C2D naast elkaar).
Kan iemand mij hiermee helpen, anders heb ik voor niets een bak geld overhandigt