Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Van Firewire naar USB?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Gisteren de ACER Aspire 8930 binnen gekregen, prachtig apparaat alleen heb ik me vergist in de aanweizge poorten... Ik dacht dat hij met een Firewire poort geleverd zou worden, maar dat is hij dus niet. Probleem, want ik heb hier stapels DV-tapes liggen die ik wil gaan bewerken op de computer en op de camera (Sony TRV6E) zit alleen een Firewire aansluiting. Is er een mogelijkheid om met een adapter naar USB te gaan, ik kan niets vinden op het net en een Firewire-kaart kan ik niet op deze laptop kwijt.....

Alvast bedankt!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Deze werkt dus alleen andersom.

Volgens mij kan je beter naar een kaartje zoeken met firewire erop en die in de zijkant van je pc prikken.

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik gezien,. maar die is van USB naar Firewire en ik moet precies de andere richting hebben!

Zoals gezegd, er is geen ruimte meer op deze laptop voor een kaart....

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2009 20:19 ]

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:46

Croga

The Unreasonable Man

Mr.Qips schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:19:
Deze werkt dus alleen andersom.
Volgens mij kan je beter naar een kaartje zoeken met firewire erop en die in de zijkant van je pc prikken.
What he says....

Aan de rechter zijkant, naast de DVD/Bluray speler zit een Expresscard slot. Daar zijn vast Firewire kaarten voor te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Verrek, nu zie ik het slot, goed weggewerkt, thanks Croga!

Verwijderd

Topicstarter
Laatste vraagje, kan er ook een 34 kaart in mijn 54 slot? Vind namelijk alleen maar 34 firewire expresscards.

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:20
Vrij naar: Wikipedia: ExpressCard
The 34 mm form factor cards fit into both 34 mm and 54 mm card slots via a diagonal guide in the rear of the 54 mm slot that guides the card to the connector. The 54 mm card will fit in only a 54 mm slot.
Lijkt me duidelijk :)

My favorite programming language is solder.

Pagina: 1