Stereo geluid naar alle boxen sturen

Pagina: 1
Acties:

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-01 20:06

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Hallo. Ik heb een surroundset, en ik wil graag in films met stereo-geluid toch door alle boxen geluid kunnen horen.
Ik kan wel CMSS-3D gebruiken, maar persoonlijk houd ik die liever zoveel mogelijk uit.
Ik heb ook niet het idee dat CMSS-3D echt naar mijn rear-speakers toe stuurt.
Ik denk dat ik dus eerder een videoprogramma nodig heb die dit kan doen, maar ik weet niet of zoiets bestaat.
Beetje googlen heeft mij ook weinig verder geholpen.

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:57
Nou dan moet je toch echt beter zoeken, want dit onderwerp komt heel vaak voorbij. Simpele maar onhandige oplossing is om een splittertje te kopen voor de kabel en de front- en rear-speakers zo beide op front-aansluiting aansluiten. Moeilijker maar wel mooier is om in bijvoorbeeld Mediaplayer Classic met de 'audio switcher' de kanalen links en rechts naar achter door te sturen.

• DjDuivert
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10-2025
Met CMSS-3d kun je instellen hoever naar voren of naar achter het geluid verplaatst wordt

2600K - 4.6G|8GB 1333|P8P67 EVO|Club3D 4870 1G OC|2x 2493HM|DasKeyboard Ultimate|Logitech G5|Lian-Li PC-A71b + demping|Intel 510 120G|WD Black 1TB + Green 2TB|Be-Quiet P7-Pro 850W|Xonar D2x|Phonar Ethos R 100G EdMa|Music Hall DAC25.3 + A15.2|AKG K701

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-01 20:06

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Mr.Qips schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:10:
Nou dan moet je toch echt beter zoeken, want dit onderwerp komt heel vaak voorbij. Simpele maar onhandige oplossing is om een splittertje te kopen voor de kabel en de front- en rear-speakers zo beide op front-aansluiting aansluiten. Moeilijker maar wel mooier is om in bijvoorbeeld Mediaplayer Classic met de 'audio switcher' de kanalen links en rechts naar achter door te sturen.
Het duurde ff voordat ik het doorhad, maar het is precies wat ik wou, en zelfs meer.
Nu ik het eindelijk snap is het best makkelijk.
Heb er hiervoor altijd overheen gekeken. Klinkt ook niet echt als waar ik naar op zoek was.

[ Voor 6% gewijzigd door Amanoo op 21-08-2009 21:35 ]