Toon posts:

Nog meer boxen aansluiten op je pc..

Pagina: 1
Acties:
  • 432 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo..:)

mijn vraag is..:

Ik heb 2 boxen van Serenity 2.1 multiemedia speaker system boxen op me pc aangesloten.. alleen ik heb ook een radio waar ik niks mee doe...
kan ik dan ook die boxen van de radio ook nog eens op me pc aansluiten..??
naam radio boxen :
2 way system bass Reflex Merk: THOMSON..

alfast bedankt..:D

Verwijderd

Wat voor aansluiting zit er aan de boxen van de radio?

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11-2025
Waarop moeten de boxen worden aangesloten, of: Wat voor geluidskaart gebruik je?
Welk doel: Wil je 5.1 maken, of wil je gewoon 4 boxen die hetzelfde geluid geven?

[ Voor 35% gewijzigd door teacher op 21-08-2009 19:17 ]

There is no place like 127.0.0.1

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-01 20:06

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Moet kunnen lijkt me.
Het is de vraag of de boxen van die radio kunnen worden aangesloten op je pc, volgens mij moeten die dan een of andere jack hebben om dat te doen, en anders wordt het niks, formaat van de jack maakt niet uit want je kan het zo omvormen naar 3.5mm, gewoon een plugje kopen. Als je een wat normale radio hebt zijn er zat fm zenders te vinden die je gewoon met een stereo 3,5 mm jack kan aansluiten, zoals je ook wel op je pc vindt.
Moet je wel uitkijken, mij is verteld dat er een hoop rotzooi tussen die zenders zit.
Belkin schijnt een goed merk te zijn. En je kan natuurlijk kijken naar de bekende merken zoals philips. Ik gebruik die dingen zelf niet.

Als je stereo wil houden kan je ook wel een splitter kopen, waarmee je 1x stereo naar 2 stereo gaatjes split. En daar sluit je dan dus gewoon die fm-zender en je standaard boxen op aan.
Of, als je surround wil, kijk je wat er gebeurt als je die fm-zender op je rear-connector zet (dat was dacht ik op de meeste pc's een zwart gekleurd gaatje.
Ik heb zelf iets achtigs gedaan met een half werkende surroundset, totdat uiteindelijk de complete set overleed (was allemaal oud spul). Toen maar een Inspire T6100 gekocht.
Ook een aanrader.

Verwijderd

Topicstarter
sorry ik heb er niet echt veel verstand van..:$ ..

ik weet neit wat voorn aansluiting..:$

ik wil dat 4 boxen tegelijkertijd het zelfde geluid maken

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:48

lier

MikroTik nerd

Maak gewoon een stel foto's, dan wordt het misschien iets duidelijker...

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het al allemaal hartstike bedankt..:D

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:28

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

graag gedaan hoor... :?

Wise enough to play the fool