Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Overstappen op andere provider

Pagina: 1
Acties:

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-11 19:51
Ik wil graag overstappen op een andere provider en ik heb een aantal vragen erover.

Op dit moment zit ik bij compuserver(bijna 2 jaar) en ik wil graag naar telfort. Bij telfort hoef ik geen vaste lijnkosten te betalen dus moet ik mijn kpn lijn opzeggen

Nu vraag ik mij af wat moet ik als eerste doen? Moet ik eerst compuserve afzeggen of moet ik eerst kpn afzeggen? Moet ik telfort dan gelijk bestellen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met Telfort klantenservice te bellen en ze deze vragen voor te leggen :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• weebeast
Kan ze pas maandag bereiken:)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan gaat er toch eerder niets gebeuren.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• weebeast
Kan maar misschien heeft iemand dit al eerder gedaan

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-11 17:20

Foamy

Fulltime prutser

Bellen met de klantenservice
Om contact op te nemen met de Telfort klantenservice belt u 0900-9596. De kosten voor een gesprek met onze klantenservice zijn € 0,30 per minuut met een maximum van € 15, - per gesprek. Daarnaast worden er kosten gerekend voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Vanuit het buitenland belt u +3120-6976337.

Wilt u een medewerker spreken? Bel dan op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Op zon- en feestdagen is de telefonische klantenservice gesloten.
Volgens mij zijn ze ook op zaterdag gewoon bereikbaar (en zelfs nu nog)...

blub

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Eerst overstappen, dan vaste lijn opzeggen pas.

Anders loopt er al een verandering waar je op moet wachten voordat je kunt overstappen. Dat kan overstappen ook lastig maken omdat je dan net in of na een transitie zit. En je krijgt dan zo'n vreemde nota voor lijnhuur voor de laatste dagen/week van Compuserve nog.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1