acer 10x8x32 burn proof :?

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 19:50
hee,

ik heb sinds een paar dagen bovengenoemde cdrw. Als ik nu echter met nero een cd brand,
dan loopt de buffer (bijna) meteen leeg naar 0%, en dan gaat het rode lampje op de schijver uit...
Je zou denken dat ik nu een buffer underrun heb, maar nee, na 1 sec. gaat het rode lampje weer branden, loopt de buffer weer vol en brand hij vrolijk verder :?

Je zou haast denken dat hij burn proof is,
maar op de doos staat daar niets over.

heeft iemand hetzelfde model (cdrw1832A),
post aub ff je ervaringen met deze brander.

Alvast bedankt

ps. ik had een kapotte 4 speed cdrw, onder de garantie ingeruild voor deze 10 speed burner(nieuw) bij norrod , met maar f 10 bijbetaling.. Klasse Norrod !!

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
ja euh dit ding heb ik ook maaruh aangezien ik ATA33 schijven heb kan ik niet zo snel gaan schrijven (on to fly wil ook niet sneller als 6X). Maar wel mazzel dat jij dit hebt. Misschien de verkeerde writer erin gestopt in de fabriek :? Die van mij is in ieder geval niet burnproof maar heeft wel 4 MB buffer. Dit scheelt volgens mij nix want hij loopt alleen wat minder hard leeg maar je kan je CD'tje wel uitzwaaien (na er iets alnger van genoten te hebben :+)

• Xandrios
dat is mooi kut voor je, maar ik heb ook een ata 33 schijf en kan prima op 10Speed branden.
(de buffer loopt dan wel leeg, maar dat maakt niet uit.)

Toch vind ik het vreemd, omdat mijn schijf (oudje) nog wel 5 MB/sec kan halen volgens Nero.
Maar op 10x schrijven gaat toch maar met 1.5 MB/sec :?:?

Dit zou in theorie prima moeten werken....

• Xandrios
Ik ben er zonet achtergekomen dat met het branden van een audio cd de buffer wel gewoon vol blijft :?
(van HD)

Verwijderd

ik heb ook een acer, een 10x4x32, maar als ik op 10x brand loopt de buffer ook leeg tot 0% en dan kapt ie er helemaal mee.
Als ik op 8x brand doet ie het wel goed, dus dat doe ik nu maar..... misschien zou jij dit ook een keer kunnen proberen. :)

• Xandrios
op 8x gaat het idd prima, maar op 10speed heb ik er geen last van als de buffer leegloopt, want hij stopt gewoon even met schrijven, en gaat weer verder als de buffer weer vol zit :)

Mischien ligt het eraan dat die van mij de nieuwste "bios" heeft ? (gefabriceert in feb 2001:):))

Het zal me nix verbazen dat iedereen zijn burner ook burnproof kan maken met zon "bios" update !!
(was ook zo bij de 8x lite-on brander)

Verwijderd

hmm zou kunne, die van mij is nie burnproof
dus das wel interessant.
Maar die bios doet ut dus ook nie perfect.
Als je buffer ff leegloopt.

Maar ja...zolang ie doorgaat maakt ut nie zoveel uit :)

• Xandrios
het zou mooi zijn als iemand even deze flasheble "bios" download, en flasht, dan weten we het zeker.

http://www.acercm.com/ss_download/8dz-DOS.exe

DE GROTE kans om je cdrw mischien burn proof te maken !!!

• Xandrios
als nu iemand even deze "bios" in z'n cdrw flasht, dan weten we zeker of deze drive burn proof te maken !!!!

Komop, het is de orginele acer "bios", geen kans dat je je drive vern**kt

* Cutebritney is niet verantwoordelijk als het toch misgaat...

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 06 maart 2001 17:54 schreef Cutebritney het volgende:
als nu iemand even deze "bios" in z'n cdrw flasht, dan weten we zeker of deze drive burn proof te maken !!!!

Komop, het is de orginele acer "bios", geen kans dat je je drive vern**kt

* Cutebritney is niet verantwoordelijk als het toch misgaat...
grapjas, spreek jezelf een beetje tegen.

ALs je het zo graag wilt weten doe het dan zelf!!!!!!!!

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-05 10:04

Dr C

met C en CK

Ik heb bij iemand anders gezien die een Plextor BURNproof heeft, dat nero dat netjes aangeeft: "BURNproof activated". Of zoiets. dus dan weet je het snel genoeg, of je ook de gelukkige bent met BURNproof!!

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• Xandrios
nee, nero geeft niet aan dat hij burn proof is, maar hij heeft 4MB buffer, en als ik op 10 speed brand, en dan tegelijk een divx-je ga uitpakken + surfen + mp3 draaien dan stopt hij er toch echt wel mee afentoe. Hij brand daarna wel vrolijk verder :)

Strange.....

• Stamper|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07-2017
Die Acer branders zijn echt fantastisch! Ik heb voor mijn Plex 121032A een Acer 8432 gehad met 8 mb buffer, en ik heb met de Plex meer gezeik gehad dan met m'n Acertje. Die Acer is niet Burnproof volgens mij, maar een grotere buffer scheelt een hele hoop!

• Emcee
  • Laatst online: 06-05 16:31
De nieuwste acer brander CRW1208A (12x8x32x) heeft wel zoiets als burnproof, hebben het de naam seamless link meegegeven...
zie hier

http://www.api.com.tw/products/cdrw/seamlesslink.htm
Pagina: 1