Ik zou graag mijn celeron 300mmx over willen klokken naar 333 mhz (max. moederbord) of kan ik hier nog overheen, hoe houd ik de temp in de gaten? hij zit in een slot 1 hoe fout kan dit gaan? Tell me!
als mobo niet harder wil, kan het ook verder niet(correct me if i'm wrong)
Temp, effe naar de blokker, meter kopen, troep er af en zo dicht mogelijk naar processor toe. Fout? heel extreem is die je weet wel, verder niet gauw narigheid, hoogstens geen boot, dan maar weer terug schroeven, Good luck
Temp, effe naar de blokker, meter kopen, troep er af en zo dicht mogelijk naar processor toe. Fout? heel extreem is die je weet wel, verder niet gauw narigheid, hoogstens geen boot, dan maar weer terug schroeven, Good luck
no comment
Ik zou het koelblok lekker laten zitten (als je dat met troep bedoeld). Als op je mb zo'n temperatuursensor kan, die kopen. Ander voelen of je koelblok erg warm wordt. Handwarm is goed.
Als je processor te heet wordt, beschadigd ie. Hij zal niet na 1 keer stuk zijn, maar toch een beetje lomp om je proc te beschadigen voor een simpele temp-meting.
Wat bedoel je trouwens dat je mb hoger niet ondersteund? Staat dat in de handleiding? Niks van aantrekken dan. Het gaat om de busspeeds. Heb je hem nu op 75 staan ofzo?
Als je processor te heet wordt, beschadigd ie. Hij zal niet na 1 keer stuk zijn, maar toch een beetje lomp om je proc te beschadigen voor een simpele temp-meting.
Wat bedoel je trouwens dat je mb hoger niet ondersteund? Staat dat in de handleiding? Niks van aantrekken dan. Het gaat om de busspeeds. Heb je hem nu op 75 staan ofzo?
msi 6140 geintegreerd sound en graphics weinig uitbreidbaar loopt wel betrouwbaar
volgesn mij kon je de 300 op 450 zette zonder extra koeling de meesten dan. de 333 is een stuk minder goed op te klokke ik heb hem dus kan hem niet op 5*83 zette wel 75*5 meer niet
Pagina: 1