Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geheugen vol na/tijdens installatie Deel 3

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:54
Wat een beleid hier bij Tweakers. Ik ben eerlijk en zeg dat ik een testversie/illegale versie van Vista heb omdat ik wil weten of deze software mijn geld wel waard is. Nu word ik voor mijn eerlijkheid gestraft en word mijn topic zomaar dichtgegooid. Achja eerlijkheid duurt het langst gaat hier niet op bij Tweakers, eerder het tegenovergestelde.

Je moest eens weten hoeveel problemen met een illegale versie van Windows hier worden opgelost.

Die nieuwe generatie moderators wat gooien die de naam Tweakers ten grabbel zeg, ongelofelijk.
In de toekomst zal ik niet meer eerlijk zijn want dat heeft toch geen nut.

Hopelijk word hier bij Tweakers wat aan het beleid gedaan.

Ik rust mijn zaak en ga mijn probleem bij andere websites neerleggen met een beter beleid.

Gegroet Astie

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Er is een apart topic voor klachten: Oneens met de actie van een moderator? Post het hier. Maar rants zijn ook daar niet gewenst :) . Verder kun je beter ook Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! doorlezen en contact opnemen met de desbetreffende moderator.

[ Voor 34% gewijzigd door gambieter op 21-08-2009 15:31 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:54
het is gewoon te makkelijk om een topic dicht te gooien zonder daar eerst bijvoorbeeld een PM over te sturen. Vind het sluiten van een topic omdat het om test software gaat wel erg ver gaan. Die mods van Tweakers zijn natuurlijk heilige boontjes die zoiets nooit zullen doen.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:08

TheVMaster

Moderator WOS
Voor klachten kun je je wenden tot het Oneens met de actie van een moderator? Post het hier. topic.Je kunt ook dmv een DM contact met mij opnemen natuurlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 21-08-2009 23:05 ]

Dit topic is gesloten.