Mijn computer toonde bij het opstarten al een tijdje dat er een fout met de harde schijf was, maar ik ondervond toch geen problemen. Nu besloot ik om een nieuwe driver te installeren met de CD-rom die megelaverd was met mijn PC (een Dell Dimension 9200) omdat ik in ASTRA32 (een programma voor systeemformatie) zag dat er geen driver voor was geïnstalleerd (denk ik). Na het installeren van de Intel Martix Storage Console Gaf hij volgende foutmelding:
"De harde schijf heeft een mislukte lees- of schrijfactie gerapporteerd"

Astra32 Vindt mijn harde schijf niet meer (Bij "Storage (ATA/ATAPI", hij vind hem wel nog bij "Logical Drives"; dus ik weet wel dat hij Drive "C" is...), ik kan niets meer doen met het UAC (Als ik op "doorgaan" klik kan ik voor een tijd niets doen en dan verschijnt er "De bewerking is geannuleerd door de gebruiker".
Ik durf de computer niet echt te herstarten, en ben... in paniek..
Dus, kan iemand mij zo snel mogelijk helpen?
Alvast Hartelijk dank.
UPDATE: Hier volgen nog elkele screenshots met meer info over de harde schijven:

"De harde schijf heeft een mislukte lees- of schrijfactie gerapporteerd"

Astra32 Vindt mijn harde schijf niet meer (Bij "Storage (ATA/ATAPI", hij vind hem wel nog bij "Logical Drives"; dus ik weet wel dat hij Drive "C" is...), ik kan niets meer doen met het UAC (Als ik op "doorgaan" klik kan ik voor een tijd niets doen en dan verschijnt er "De bewerking is geannuleerd door de gebruiker".
Ik durf de computer niet echt te herstarten, en ben... in paniek..
Dus, kan iemand mij zo snel mogelijk helpen?
Alvast Hartelijk dank.
UPDATE: Hier volgen nog elkele screenshots met meer info over de harde schijven:

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2009 15:45 ]