Toon posts:

Is het een idee om een forum over muziek te starten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Adjes,

Is het een idee om een forum over muziek te beginnen, sinds ik van mening ben dat iedereen hier wel graag over muziek praat en of zijn mening kwijt wilt over bepaalde dingen.

Daarin kunnen verschillende onderwerpen plaatsvinden zoals bijv.:

- concerten / feesten (waar mensen graag over praten)
- cd's die uitgekomen zijn of nog moeten uitkomen
- verschillende soorten muziek
etc etc ...

Ik weet niet of ik met mijn verzoek op de juiste plaats ben en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat hebben we toch? Muziek is onderdeel van Nieuws, Sport, TV & Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Nu valt dat onder Nieuws, Sport, TV & Muziek en voordat je een (weer) een apart subforum voor een onderdeel gaat maken, moet wij onszelf goed afvragen of er genoeg topics zijn dat het origineel subforum ondersneeuwt in topics die alleen over muziek gaan.

Wat vind je zelf?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
BtM909 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:50:
Nu valt dat onder Nieuws, Sport, TV & Muziek en voordat je een (weer) een apart subforum voor een onderdeel gaat maken, moet wij onszelf goed afvragen of er genoeg topics zijn dat het origineel subforum ondersneeuwt in topics die alleen over muziek gaan.

Wat vind je zelf?
Dat TS nog geen toegang tot dat subforum heeft ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Dat is geen GoT...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

En muziek is geen tweaking :P.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Nope, daarom is NSTM ook onderdeel van GC en heeft het een toegangseis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik denk zelfs dat je muziek onder tweaking kan zien. "Music tweaking" komt steeds meer voor door het verbeteren van de hedendaagse computers...

Dus is muziek tweaking? Tot een zeker niveau wel.

Heeft het een eigen sub-forum nodig? Misschien, misschien niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2009 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

aha en games is wel tweaking en auto's ook? argument van nix dus..

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de derde keer een aanval/hack op Fok! vandaag. Weet iemand hier iets over? B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Dat fok hier genoemd wordt betekend nog niet dat je daarom zomaar een totaal ongerelateerde vraag over fok hier mag stellen... Maar toch maar even je antwoord:
GlowMouse schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 22:15:
[...]

Het was niet gewoon een ?id=123%20OR%201= ofzo hoor, die je eenvoudig vindt. Maar ik ben het wel met je eens, dit soort bugs horen er by design al niet in te zitten. Helaas draait nog een deel van de site op vrij oude code en is dat niet 123 aangepast.

Voorlopig zijn we weer even down, ddos :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 23:07:
Dat fok hier genoemd wordt betekend nog niet dat je daarom zomaar een totaal ongerelateerde vraag over fok hier mag stellen... Maar toch maar even je antwoord:

[...]
Mijn excuses, maar ik kon er geen topic over vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Dan open je een nieuw topic op een daarvoor geschikte plek, dan ga je geen ander topic kapen.

En om je volgende vraag dan maar direct voor te zijn, nee, geen van de fora waar jij toegang toe hebt zijn daar geschikt voor. Er loopt een topic over in de HK, maar daar kun jij niet bij.

Pagina: 1