Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe muis, nu Logitech MX-400, graag advies

Pagina: 1
Acties:

• Scheffer
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-12-2021
Ey allemaal,

Ik zit met een probleempje, ik weet niet welke muis ik moet kopen :p

Nu heb ik de Logitech MX-400 (http://www.logitech.com/i...mice/devices/191&cl=US,EN) en dat vind ik een fijne muis alleen is deze nu zo langzamerhand aan vervanging toe. Ik heb al een beetje gezocht en kwam uit op de G5 of de G9 Logitech.

Ik speel vaak multiplayer shooters (vooral Battlefield 2: Forgotten Hope) maar daarnaast programmeer/internet ik ook regelmatig, dus ik wil graag een muis hebben die met beide overweg kan.

Iemand die mij kan adviseren? Of misschien een andere goede muis met draad weet?

Mocht je meer willen weten, dan hoor ik dat graag.

Greetz,
Scheffer

Waar de grenzen liggen van de mogelijkheden? Op het punt waar je fantasie ophoudt!

• Kpz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-11 10:44

Kpz

Hoi Scheffer,

Uit persoonlijke ervaring kan ik je de Logitech G5 goed aanbevelen, ik gebruik hem zelf met een Steelseries QcK+ muismat en dit werkt (voor mij) perfect. Zelf speel ik veel Call of Duty 4 Multiplayer (in clanverband).

De verstelbare gewichtjes zijn wat overbodig (nogmaals, voor mij) maargoed dat is persoonlijk.

Al met al erg degelijke lasermuis dus.