waarde indicatie van mijn laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-12-2025

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Topicstarter
Geachte Tweakers,

Ik will mijn laptop verkopen aan neefje, maar ik heb geen idee wat ik nog voor het apparaat zou kunnen vragen. Vandaar dat ik al wat rondgekeken heb alleen staan deze systemen niet veel te koop. Informatie over de laptop is als volgt:

Rock Extreme CTX Pro
Intel Core Duo T7200
2GB intern geheugen
100GB 7200rpm HD
7950GTX Go 512MB graphics
Speciaal scherm dat een resolutie heeft van 1920x1200 ( 17 inch )

Zou iemand mij wellicht hiermee kunnen helpen? Ik heb geprobeerd om te reageren in "Het nieuwe 'hoeveel is dit nog waard' topic" maar die zijn gesloten. Het apparaat heeft ongeveer 2500€ nieuw gekost.

Met vriendelijke groet.

PS: mocht deze informatie niet voldoende zijn laat het me aub weten en dan vul ik deze aan.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• bdevogt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-12-2025
opes verkeerd gelezen,

maar je zou er ernog best wel 400-500 voor kunnen vangen

[ Voor 129% gewijzigd door bdevogt op 21-08-2009 14:17 ]

'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:57
Ik denk dat je het beste even kunt wachten en het dan in het Het nieuwe 'hoeveel is dit nog waard' topic - deel 2 topic kunt vragen. Topics als dit gaan meestal snel op slot.

zie ook: TERW_DAN in "Het nieuwe 'hoeveel is dit nog waard' to..."

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-12-2025

racoon

mooowwww

wacht nog even een paar dagen dan komt er een nieuw topic ala TERW_DAN in "Het nieuwe 'hoeveel is dit nog waard' to..." en daar kan je precies vragen wat hij mag opleveren.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-12-2025

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Topicstarter
Heel erg bedankt. Ik dacht al dat ik te laat was en dat ze permanent de topics dicht gedaan hadden. Dan wacht ik rustig even af. heel erg bedankt in ieder geval voor de reacties.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:23
Dan gaat deze nu ook op slot :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.