Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internet, Welke provider

Pagina: 1
Acties:
  • 485 views

Verwijderd

Topicstarter
We hebben nu een ADSL lijn van Planet internet.
alleen willen we wat anders

we willen nu alleen internet zonder vaste telefonie ook willen we kijken wat het beste tv is voor
onze tv's (Full hd 40", HD Ready 32")

de vraag van de tv zal ik hier niet neerzetten (Tenzij je een suggestie hebt)
maar welke internet provider kunnen wij het beste nemen ?

voorwaarden ?
alleen internet en geen vaste telefonie
hoeft geen extreem snelle verbinding te zijn maar ook niet enorm traag
en het belangrijkste moet niet te duur zijn!

welke opties heb ik ? wat zijn op dit moment de betere providers die in dit rijtje passen.
en wat voor aansluiting ? hoorde dat ADSL alweer sloom is maar ADSL+ sneller is
of toch via de kabel ?

ik hoop dat iemand mij advies kan geven, alvast bedankt _/-\o_

Verwijderd

telfort bevalt mij prima! voor 20 euro snelle verbinding, haal 1.2 mb down
beter dan mn vorige van alice a 39,95 en gelijk aan ziggo a 50 euro

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Alleen bij Ziggo alles-in-een krijg je er ook een digitale ontvanger bij voor goed beeld op je tv en je hoeft die telefoon niet aan te sluiten als je dat niet wilt...

Maar dit is volgens mij wel een onderwerp waar veel over te vinden is en diversen vergelijksites voor zijn op internet(ten.nl)

[ Voor 28% gewijzigd door jongetje op 21-08-2009 13:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
jongentje schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:16:
Alleen bij Ziggo alles-in-een krijg je er ook een digitale ontvanger bij voor goed beeld op je tv en je hoeft die telefoon niet aan te sluiten als je dat niet wilt...

Maar dit is volgens mij wel een onderwerp waar veel over te vinden is en diversen vergelijksites voor zijn op internet(ten.nl)
nee oke, maar dan heb je wel maandelijkse aansluitkosten voor vaste telefoon en dat willen we ook kwijt.
digitale ontvangers zijn tegewoordig niet zo duur meer dus daar ligt het probleem niet

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:16
Dus je wil eigenlijk gewoon een goede internet verbinden en dan Digitenne oid van KPN erbij? :)

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Deze vraag kun je het beste en snelste zelf beantwoorden met behulp van http://internetten.nl

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

xms 50/50, 33 euro in de maand

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Awsom schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:30:
Dus je wil eigenlijk gewoon een goede internet verbinden en dan Digitenne oid van KPN erbij? :)
ja klopt.. alleen weet ik niet of je mooi beeld krijgt met digitenne..
natuurlijk kan je wel voor een hd beeld gaan maar daar betaal je natuurlijk ook voor

nu heb ik een 20 mbit gezien voor 20 euro van tele2
is dat wat ??

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2009 14:54 ]

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:18:
[...]

nee oke, maar dan heb je wel maandelijkse aansluitkosten voor vaste telefoon en dat willen we ook kwijt.
digitale ontvangers zijn tegewoordig niet zo duur meer dus daar ligt het probleem niet
Bij kabel betaal je niet voor je telefoon aansluiting.

Bij ziggo alles in één heb je : kabel tv (analoog en digitaal), internet (2 keer zo snel als standaard abonnement*) en telefonie aansluiting (maar die kost je dan minder dan 5 euro per maand). In mijn ogen heb je met digitale kabel tv de beste kwaliteit tv.

* Alleen bij Z2 en Z3

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Je plaatst nu je boodschappenlijst op GoT, dat is niet de bedoeling nu dit topic hier over Internet en TV gaat. Kwaliteit van TV diensten en allemaal speciaal voor jouw adres.

Het is niet gewenst dat iedereen een 'help ik zoek een ISP' topic start.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.