Ik woon momenteel in een studentenhuis in Groningen, maar mijn huisgenoot gaat verhuizen. Het probleem is dat zij alles op haar naam heeft staan (onder andere Internet dus). We zitten momenteel bij Telfort (20 mb Internet), en halen daar volgens Mordax een snelheid van 513 kb/s.
We moeten nu dus een andere ISP uitzoeken maar het aanbod is zo groot. Volgens de postcodecheck van Telfort halen we hier 4 tot 5 mb. Erg laag dus en wil eigenlijk graag wat meer.
Volgens BBned is dit de locatie van de centrale.
Centrale: Gn-Sw
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 2170 meter.
Redelijk ver dus als je het mij vraagt, en vraag me dan ook af of alle ADSL dan ook maar 500 kb/s haalt? Zal ik eraan moeten wennen dat het altijd 500 kb/s blijft of zijn er nog andere ISP's die wel meer halen voor ongeveer €20-€25 per maand?
We moeten nu dus een andere ISP uitzoeken maar het aanbod is zo groot. Volgens de postcodecheck van Telfort halen we hier 4 tot 5 mb. Erg laag dus en wil eigenlijk graag wat meer.
Volgens BBned is dit de locatie van de centrale.
Centrale: Gn-Sw
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 2170 meter.
Redelijk ver dus als je het mij vraagt, en vraag me dan ook af of alle ADSL dan ook maar 500 kb/s haalt? Zal ik eraan moeten wennen dat het altijd 500 kb/s blijft of zijn er nog andere ISP's die wel meer halen voor ongeveer €20-€25 per maand?