Hallo allemaal!
Ik heb eergister online een nieuw beeldscherm gekocht, een iiyama prolite b2409hds.
Ik was er onwijs blij mee maar ontdekte net een dode pixel midden in het beeldscherm!!
Even op de site gekeken van iiyama en daar staat het volgende:

Ik heb eergister online een nieuw beeldscherm gekocht, een iiyama prolite b2409hds.
Ik was er onwijs blij mee maar ontdekte net een dode pixel midden in het beeldscherm!!
Even op de site gekeken van iiyama en daar staat het volgende:
De dode pixel heeft een vage vorm, is dit 1 dode pixel of zijn het er meer?? Ik vind het overigens onwijs klote dat ze 4 dode pixel accepteren! En dat deze dode pixel(s) in het midden van mn scherm zitten! Ik kijk er nu de hele tijd naariiyama zal echter een LCD monitor omruilen of repareren wanneer er meer pixels stuk zijn dan aanvaardbaar.
In de regel kunnen we stellen dat iiyama een 15, 17, 18 of 19 inch LCD monitor zal vervangen bij 3 of meer defecte pixels.
Bij een LCD monitor van 20 inch of meer is dit het geval bij meer dan 4 defecte pixels.
Deze omruilgarantie wordt via de leverancier geregeld en enkel gegeven binnen de eerste acht dagen na aankoop. Na deze acht dagen worden monitoren alleen omgeruild wanneer zij buiten de standaard ISO13406-2 klasse II vallen.