Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug?][FP] reactie met 1 beoordeling foutje in berekening?

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Vanmiddag postte ik voor de verandering weer eens frontpage onder een nieuwsartikel.

Nieuwsgierig als ik was besloot ik een paar minuten later te kijken of mijn post al beoordeeld was, dit was het geval, maar de berekening en beoordeling van de post klopten volgens mij niet helemaal. Zie hier screenshot van het uitklapmenu:
Frontpage reactiescore foutje?
Een 2x tellende +2 beoordeling met een gemiddelde score van 2,0 die een +1 score oplevert :?
Volgens mij klopt daar iets niet in de berekening....

Of is dit ingebouwd om papegaaimodden te voorkomen/verminderen?

[ Voor 4% gewijzigd door Wiethoofd op 20-08-2009 21:42 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die reactie is door twee modders met een +1-weging gemod. Dus niet een 2x-tellende beoordeling van één persoon :)

Een dergelijke moderatie dient bevestigd te worden door een expert voordat hij daadwerkelijk op die score beland. Geen bug dus.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

[offtopic]
Daarnaast heb ik je reactie helaas met een -1 moeten beoordelen aangezien opmerkingen over de tekst in Geachte Redactie horen.

Zie ook rechtsboven bij het artikel:
Nieuws I/O
• Reactie plaatsen • Nieuwstip insturen
• Feedback • Artikel printen

[ Voor 45% gewijzigd door PcDealer op 20-08-2009 23:00 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Zolang er nog geen expert moderaties gedaan zijn kan de score niet hoger worden dan +1. Dit is dus by design, hoewel ik me afvraag of dat sinds de invoering van de +3 niet gemaximaliseerd moet worden op +2

Intentionally left blank

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lijkt mij eigenlijk wel goed. Een +2 is niet zo "bijzonder" dat het per se door een expert bevestigd zou moeten worden. Het is voor alle replies die boven het maaiveld uitsteken.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
PcDealer schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 22:51:
offtopic:
Daarnaast heb ik je reactie helaas met een -1 moeten beoordelen aangezien opmerkingen over de tekst in Geachte Redactie horen.
offtopic:
Ehm, ik vermeld het in een reactie omdat het niet in de tekst staat, dit hoeft niet vanuit de redactie aangepast te worden, gewoon die post lezen en je weet het ook :X Verder slaat -1 in mijn ogen nergens op omdat de andere helft van de post wel degelijk nuttige info bevat die niet in het artikel verwerkt is dus zou je uitkomen op een 0 of +1 beoordeling.

Maar aangezien dit een feature is en geen bug => slotje?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Maar aangezien dit een feature is en geen bug => slotje?
Nee, de vraag is nog of de 'bovengrens' van +1 bij geen expert mods opgetrokken moet worden naar +2, daar zou ik graag nog een antwoord op hebben van een FPM Coordinator :)

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 20-08-2009 23:52 ]

Intentionally left blank

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Wiethoofd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 23:25:
[...]

offtopic:
Ehm, ik vermeld het in een reactie omdat het niet in de tekst staat, dit hoeft niet vanuit de redactie aangepast te worden, gewoon die post lezen en je weet het ook :X Verder slaat -1 in mijn ogen nergens op omdat de andere helft van de post wel degelijk nuttige info bevat die niet in het artikel verwerkt is dus zou je uitkomen op een 0 of +1 beoordeling.
offtopic:
Score herzien naar +1

LinkedIn WoT Cash Converter

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

crisp schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 23:33:
[...]

Nee, de vraag is nog of de 'bovengrens' van +1 bij geen expert mods opgetrokken moet worden naar +2, daar zou ik graag nog een antwoord op hebben van een FPM Coordinator :)
Wat mij betreft is het verhogen van de bovengrens naar +2 geen enkel probleem. :) Het was inderdaad logischer geweest als die ook meteen verhoogd was ten tijde van het toevoegen van het +3 niveau. De limiet is altijd bedoeld geweest om de extremen bij beginners te voorkomen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

ok dan, fixed in SVN :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.