Anoniem: 275360

Topicstarter
Vandaag mijn iPhone ontvangen en het is erg mooi allemaal. Er is echter 1 probleem. Mijn voicemail doet t niet. T-mobile heeft toen, 5 uur vanmiddag, mijn voicemail gereset. ALS ik nu via de iPhone op visual voicemail klik belt hij gelijk de voicemail, east ik te horen krijg dat ik mijn nummer moet intoetsen on toegang te krijgen tot een eigen voicemail. Je kan het waarschijnlijk wel raden, de service zegt dat hij mijn bummer niet herkent... Iemand bekend met dit probleem?

Ps het abbonement loopt al een maand, maar vandaag de telefoon ontvangen,

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-06 13:52
Ik heb ergens anders gelezen dat je dan je IPhone een factory reset moet geven en dat hij dan wel weer zou moeten werken...

Topicstarter
Nee dat werkt helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb inmiddels wederom gebeld met T-Mobile en deze hebben de voicemail weer gereset (uit/aan) maar ook dit maakte geen verschil. Verder had de medewerker geen idee wat het zou kunnen zijn en wordt er binnen 6 werkdagen contact opgenomen. Heeft hier verder niemand een idee, of hetzelfde probleem meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterkjeld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-10-2023
Is er inmiddels gebeld en is het probleem opgelost? Ik heb hetzelfde probleem, op internet fora staan tips als resetten maar dat werkt bij mij niet.