tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
(1)500= kaal, moet je dus venti bij kopen
500= vol, venti erop met garantie van Mr.Intel, maar wel kut als je over wil klokken(foetsie garantie), zoals U, dus nie koope.
500=fc... zelfde als 500 maar met 256 cache op 500 Mhz ipv 512*250.
(2)converter kost nie zoveel dacht ik
(3)meestal is 1*128 goedkoper, koop 133 als dat niet te duur .
Good luck
500= vol, venti erop met garantie van Mr.Intel, maar wel kut als je over wil klokken(foetsie garantie), zoals U, dus nie koope.
500=fc... zelfde als 500 maar met 256 cache op 500 Mhz ipv 512*250.
(2)converter kost nie zoveel dacht ik
(3)meestal is 1*128 goedkoper, koop 133 als dat niet te duur .
Good luck
no comment
idd 1 = kaal
2 = p3 500 met goede koeler , 3 jaar garantie geen probs met oc/en en hoezo foetsie garantie?
3 De nieuwe zeer goed ocbare p3 500 met 133mhz ram en een beetje koeling haalt ie in veel reviews enz 666mhz
de laatste is ook de snelste van het stelletje
2 = p3 500 met goede koeler , 3 jaar garantie geen probs met oc/en en hoezo foetsie garantie?
3 De nieuwe zeer goed ocbare p3 500 met 133mhz ram en een beetje koeling haalt ie in veel reviews enz 666mhz
de laatste is ook de snelste van het stelletje
Dus ik kan het beste de Pentium III 500E 256Kb FC-PGA kopen?
dat is toch een Coppermine. Ik heb een MSI 6163 PRO mobo, wat voor convertor kaart moet ik daarvoor kopen?
P.S: Ik heb gehoord dat er geen Convertors zijn van AMD/Athlon naar Slot 1. Als die er wel zijn, is dit het overwegen waard?
dat is toch een Coppermine. Ik heb een MSI 6163 PRO mobo, wat voor convertor kaart moet ik daarvoor kopen?
P.S: Ik heb gehoord dat er geen Convertors zijn van AMD/Athlon naar Slot 1. Als die er wel zijn, is dit het overwegen waard?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Die converters kosten ongeveer 50 piek (ik heb ook een PIII-500E FCPGA op Slot1). Ik heb er eentje van Soltek. Daarmee kun je het voltage regelen, en of je dual CPU hebt. Verder kun je de FSB van de CPU instellen op de snelheid van je mobo, of 100MHz. Er is ook een 133MHz versie.
Overigens kun je, als je uit die drie moet kiezen, het beste de Coppermine nemen. De Katmai (die oudere) wordt er finaal uitgeblazen door de Athlon. De coppermine rulez..
Overigens kun je, als je uit die drie moet kiezen, het beste de Coppermine nemen. De Katmai (die oudere) wordt er finaal uitgeblazen door de Athlon. De coppermine rulez..
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
Een convertor van slotA (athlon) naar slot1 zul je ook nooit tegenkomen. Die 2 zijn zo verschillend dat er geen convertor voor gemaakt kan worden.
Volgens mij is het prijsverschil tussen 2x64MB en 1x128MB niet zo groot en dan kun je dan het beste gaan voor 1x128, voor als je er later nog eens wat bij wilt prikken.
Volgens mij is het prijsverschil tussen 2x64MB en 1x128MB niet zo groot en dan kun je dan het beste gaan voor 1x128, voor als je er later nog eens wat bij wilt prikken.
Pagina: 1