Ik ben bezig uit te zoeken of een Toshiba Satellite Pro 2100 (PS210E-003DM-DU) naar wens te upgraden is. Helaas is mijn Googletalent (of kennisniveau) ontoereikend. Op de site van Toshiba kan ik de gebruikershandleiding vinden, maar deze bevat niet de gewenste informatie. Verder heb ik gegoogled met termen als "service manual", "toshiba satellite pro 2100" en "upgrade".
Wat ik graag wil weten is of de processor te vervangen is en welke processoren deze laptop aankan (en wat het maximaal te plaatsen geheugen is, maar dit antwoord heb ik -denk ik- al gevonden). En informatie hoe de processor te vervangen is natuurlijk ook gewenst. Kunnen jullie me helpen met zoektermen die wel tot het gewenste resultaat leiden?
Wat ik graag wil weten is of de processor te vervangen is en welke processoren deze laptop aankan (en wat het maximaal te plaatsen geheugen is, maar dit antwoord heb ik -denk ik- al gevonden). En informatie hoe de processor te vervangen is natuurlijk ook gewenst. Kunnen jullie me helpen met zoektermen die wel tot het gewenste resultaat leiden?