Spiegelen in Adobe Reader 8

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 91420

Topicstarter
Ik heb een pdf ontvangen die ik gespiegeld moet printen om t-shirts te bedrukken.
Ik heb heel wat opties langsgelopen in Adobe Reader, maar ik weet niet hoe ik het bestand kan spiegelen.

Ik hoop dat iemand de oplossing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:02

DeTeraarist

#Boots2Asses

Adobe Reader zal het wel niet kunnen. Die is alleen gemaakt om te lezen, niet om te wijzigen.
Maar je zou een PDF printer kunnen installeren en dan bij de printinstellingen voor gespiegeld afdrukken kiezen.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-04 17:01
Of je gespiegeld kunt afdrukken, hangt van de gekozen printer af.
Kies je een PostScript-printer kiest, dan heb je die mogelijkheid ineens wel!

Ik weet niet wat voor printer een t-shirtptinter is, maar als het een PostScript-printer is, kan je ervoor kiezen om als driver de Xante Accel-a-Writer te installeren, en die te verbinden met FILE:. Dat zal dan resulteren in een PostScript-file, die je dan naar de t-shirtprinter kan 'kopieren'.

Afbeeldingslocatie: http://87.213.210.76/roelg/linotronic.jpg

Eigenlijk vergelijkbaar met wat DeTaarist zei. Een PDF-printer is (meestal) gebaseerd op een PostScriptfile die dan door GhostScript gehaald wordt om er een PDFje van te maken.

[ Voor 20% gewijzigd door Witte op 21-08-2009 11:09 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:02

DeTeraarist

#Boots2Asses

Die gespiegelde afdruk is volgens mij een optie die door windows wordt toegevoegd. Ik krijg de optie bij m'n xps, m'n pdf en m'n normale hp deskjet printer(waarvoor geen drivers zijn geinstalleerd). PS is ook een goeie optie natuurlijk, maar de TS vroeg om een PDF :p

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kunnen
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Genoeg ps->pdf converters te vinden.