Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Canon printer MP 110 servicefout 500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Canon Pixma MP110 en ik krijg steeds "servicefout 500" als ik wil printen. Ik kon er hier op het forum niets over vinden. Op Google alleen een bericht over dat het misschien aan de cartridges kan liggen en dat je onderhoud moet doen. Dat heb ik geprobeerd:

De rasterprint (als het zo heet) geeft geen blauw aan, dus er zou reiniging moeten gedaan worden. De gewone reiniging doet het maar dan is ie nog steeds niet goed. Bij de dieptereiniging en alle andere opties komt die "servicefout 500" weer opzetten...

Bij Canon zelf kan ik ook niks vinden.

De kleurencartridge staat "vol" aangegeven, de zwarte op de helft.

Wat nu?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2009 16:53 . Reden: typefoutje :) ]

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Heb je de cartridges er al eens uit gehaald en opnieuw in gedaan? Het kan nl. zijn dat in dit geval blauw niet helemaal goed in de houder zit.

Misschien dat je hier wat aan hebt, het is wel voor de 130 maar wellicht kun je er wat mee.

[ Voor 38% gewijzigd door Xorsist op 20-08-2009 17:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip! Ik ga het morgen proberen overdag, ik heb nl weinig licht bij de printer 's avonds. Maar in ieder geval alvast bedankt, ik ben benieuwd of het werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, het *#@!!-ding doet het nog steeds niet... :'(