Toon posts:

XXODD of Acer Aspire

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik wil een nieuwe laptop aanschaffen en twijfel tussen de XXODD XNi760wt en de Acer Aspire 8930G-644G32MN. Met de laptop wil ik wat semi-professionele foto- en videobewerking doen met programma's als Adobe Photoshop en Premiere.

Hieronder de specs:

XXODD XNi760wt > 800 euro
  • SCHERM 15,6" breedbeeld TFT-scherm ClearView
  • PROCESSOR Intel Core 2 Duo P8700 (2,53Ghz, 1066Mhz FSB, 3Mb cache) Power Optimized
  • CHIPSET Intel GM45 + ICH9M
  • VIDEO Intel GMA 4500MHD, max 256MB shared type 533Mhz
  • WERKGEHEUGEN 4GB DDR2 667MHz (2x 2GB)
Hier de link: XXODD

Acer Aspire 8930G-644G32MN > 779,- euro
  • SCHERM 18,4 FullHD (1080p)-scherm met 16:9 breedbeeldverhouding
  • PROCESSOR Intel Core 2 Duo T6400, kloksnelheid 2000Mhz, 2mb cacheFSB 800mhz)
  • VIDEOKAART GeForce 9600M G, 1024mb videogeheugen
  • WERKGEHEUGEN 4GB SO-DIMM DDR3
Hier de link: Acer

Wie helpt mij uit de brand? Alvast bedankt!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:23
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG ([NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.