Ik heb een vraag waarvan ik hoop dat iemand hem kan beantwoorden... Ik heb de oude video8 camera van Bauer naar boven gehaald, want ik wil die oude bandjes op video band zetten, maar het blijft me maar niet lukken om het op te nemen... Ik krijg wel beeld op een zender, maar die frequentie vind ik niet met mijn VCR... Er zit wel een kastje tussen, waar in RF in een RF out op zit, en ik vraag me af of ik TV en VCR met skart moet aansluiten of via coax??? en welke rf in in welke rf out moet (van zowel video als tv als VCR)... heb al aardig wat configs geprobeerd, maar het blijft maar niet lukken... Bij voorbaat dank...
mn pa zit bij een video club hij heeft de vraag meegenomen , binnenkort dus hopenlijk antwoord .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Ik heb de config al gevonden... De rf out van de camera accu moest in deaerial van de VCR, die sloot ik aan met de skart op de tv en op het videokanaal de juiste frequentie gezocht... Toch bedankt...
was etzelfde antwoord dat mn pa ook had gehoord !
prettig weekend en taping
prettig weekend en taping
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Nogmaals bedankt, en bedankt je vader ook maar... (ik had geen idee dat die oude videobandjes toch nog zo leuk zijn)
Pagina: 1