Ik heb nu al tijden mijn oude z-640 aan mijn tv gekoppelt. Helaas ondersteund dit setje geen decoding van dts of dolby digital. Darbij komt er nu nog bij dat er ruis is een van mijn satalieten zit.
Dus ik vind het tijd worden voor een betere set. Nou wil ik zelf eens kwaliteit kopen en kwam er snel achter dat je dan een a/v reciever plus boxen set moet kopen. Nou ben ik al tijdje aan het zoeken maar het zijn er zo veel met zo veel mogelijkheden dat ik wel wat hulp kan gebruiken.
Wat ik zelf wil minimaal wil:
5.1
DTS decoding
Dobly digital decoding
Minimaal 5 luidspreker uitgangen
HDMI ingang en uitgang (liefst niet allen passthue)
Componenten (voor mijn xbox360 zonder hdmi)
optisch in en uitgang
Dvd speler optinoneel
Speakers niet te groot mijn kamer is ook niet heel groot dus ook geen 150 watt rms per speaker nodig.
Ik wil graag een beetje kwaliteit en zit dus te kijken naar merken als onkyo, harman/kardon, kenwood, pioneer etc.
Niet onbelangrijk mijn budget: de reciever mag tussen de 300 en 400 euro kosten. De speakers ongeveer 200 tot 300. Maar minder is ook goed omdat alles een vooruitgang is op een 6 a 7 jaar oud z-640 logitech pc systeempje
Wie kan mij een beetje in de goede richting duwen?
Dus ik vind het tijd worden voor een betere set. Nou wil ik zelf eens kwaliteit kopen en kwam er snel achter dat je dan een a/v reciever plus boxen set moet kopen. Nou ben ik al tijdje aan het zoeken maar het zijn er zo veel met zo veel mogelijkheden dat ik wel wat hulp kan gebruiken.
Wat ik zelf wil minimaal wil:
5.1
DTS decoding
Dobly digital decoding
Minimaal 5 luidspreker uitgangen
HDMI ingang en uitgang (liefst niet allen passthue)
Componenten (voor mijn xbox360 zonder hdmi)
optisch in en uitgang
Dvd speler optinoneel
Speakers niet te groot mijn kamer is ook niet heel groot dus ook geen 150 watt rms per speaker nodig.
Ik wil graag een beetje kwaliteit en zit dus te kijken naar merken als onkyo, harman/kardon, kenwood, pioneer etc.
Niet onbelangrijk mijn budget: de reciever mag tussen de 300 en 400 euro kosten. De speakers ongeveer 200 tot 300. Maar minder is ook goed omdat alles een vooruitgang is op een 6 a 7 jaar oud z-640 logitech pc systeempje
Wie kan mij een beetje in de goede richting duwen?