Beste mensen,
Ik heb onlangs Windows Live messenger geïnstalleerd (versie 2009), maar... hij start niet op. Elke keer na een paar seconden een foutmelding.
In dit topic kwam hetzelfde voor, maar het leeghalen van de bewuste map heeft niet tot resultaat geleid...
In dit topic (van een of andere weblog) werd ook wat geopperd, maar ook dat werkt niet...
Heeft iemand meer suggesties? Iedereen *lijkt* hier wel van messenger gebruik te kunnen maken, maar ik dus niet... In de topicstart lijkt niet echt iets te staan m.b.t. dit probleempje... Googlen leidt alleen naar een ontstellende hoeveelheid stompzinnige vragen als "ik krijg de verkeerde kleurtjes bij mijn naam" en (jawel) de bovenstaande topics + algemene Windows Live topic...
De foutmelding:
AMD Athlon 64 3000 (draait op 1800 MHz)
2 GB (ik meende: DDR-400 PC 2700)
veel schijfruimte
Windows XP home, met alle servicepacks en patches geïnstalleerd...
Verder:
- IE 8.0 geïnstalleerd
- firewall en visrusscanner uitgezet
- die winhttop.dll in alle mogelijke mapjes gestopt (zoals in de bovengenoemde weblog is voorgesteld)
- andere account geprobeerd (zowel een bestaande als een nieuw gemaakte) werken ook niet...
hebben ertoe geleid dat:
Er nog steeds de bovenstaande foutmelding is...
Oplossing tot dusverre: MSN 8.0 weer installeren...
Alvast bedankt!
Ik heb onlangs Windows Live messenger geïnstalleerd (versie 2009), maar... hij start niet op. Elke keer na een paar seconden een foutmelding.
In dit topic kwam hetzelfde voor, maar het leeghalen van de bewuste map heeft niet tot resultaat geleid...
In dit topic (van een of andere weblog) werd ook wat geopperd, maar ook dat werkt niet...
Heeft iemand meer suggesties? Iedereen *lijkt* hier wel van messenger gebruik te kunnen maken, maar ik dus niet... In de topicstart lijkt niet echt iets te staan m.b.t. dit probleempje... Googlen leidt alleen naar een ontstellende hoeveelheid stompzinnige vragen als "ik krijg de verkeerde kleurtjes bij mijn naam" en (jawel) de bovenstaande topics + algemene Windows Live topic...
De foutmelding:
Ohwja: de specs...AppName: wlcomm.exe AppVer: 14.0.8064.206 ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.5755 Offset: 00036efa
AMD Athlon 64 3000 (draait op 1800 MHz)
2 GB (ik meende: DDR-400 PC 2700)
veel schijfruimte
Windows XP home, met alle servicepacks en patches geïnstalleerd...
Verder:
- IE 8.0 geïnstalleerd
- firewall en visrusscanner uitgezet
- die winhttop.dll in alle mogelijke mapjes gestopt (zoals in de bovengenoemde weblog is voorgesteld)
- andere account geprobeerd (zowel een bestaande als een nieuw gemaakte) werken ook niet...
hebben ertoe geleid dat:
Er nog steeds de bovenstaande foutmelding is...
Oplossing tot dusverre: MSN 8.0 weer installeren...
Alvast bedankt!
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan