Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Bij opstarten van de pc opent verkener zich automatisch

Pagina: 1
Acties:

• twister00004
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-08 08:11
De map C:\Program Files\Microsoft\ opent zich automatisch bij het opstarten.

In deze map, staat maar 1 map die verwijst naar C:\Program Files\Microsoft\Search Enhancement Pack\Choice Guard

Bij start-> programma's-> opstarten staat niks bezonders
start -> uitvoeren -> msconfig ->opstarten niks bezonders
Hijackthis geeft geen vreemde dingen aan.
bij windows services, zie ik ook niet iets wat hiertoe kan leiden.

Iemand een idee hoe ik dit weg kan halen?

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:04
In je register zoeken naar "C:\Program Files\Microsoft\" daar moet de verwijzing ergens in staan.

• Hero of Time
  • Laatst online: 22:40

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Check ook even je instellingen van Verkenner. MIsschien heb je bij het tabblad geavanceerd wel aan staan om openstaande explorer vensters te herstellen bij opnieuw aanmelden.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• twister00004
  • Laatst online: 04-08 08:11
In windows verkenner stond alles goed en in het register vond ik wel de map terug, maar niet iets dat met het opstarten te maken had.

Wat ik heb gedaan is de map (C:\Program Files\Microsoft) gerenamed C:\Program Files\Microsoft_
Hij start nu niet meer, wellicht niet de netste oplossing, maar goed het probleem is opgelost.
Aangezien er maar 1 programma was geinstalleerd op die lokatie leek het me geen kwaad kunnen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wat héél sporadisch nog wel eens voorkomt is dat een dergelijk pad niet met " " in een startup registry key of shortcut staat en daardoor niet goed werkt (en dus halverwege afbreekt).
Meestal vind je zoiets wel door middel van Autoruns (sysinternals tooltje).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device