Bios opties voor P3b-F

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:09
Weet iemand waar ik info kan vinden over de biosopties voor de P3b-F? In de handleiding staat errug weinig. Of heeft iemand deze ook met een PIII 450 en een matrox G400?
Hij loopt te vaak vast (programma's, niet windows 98SE) en misschien ligt het aan iets in het bios?

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:36

botoo

💀 too old to die young

www.asus.com/products/motherboard/slot1.html
daar moet ongetwijfelt ergens iets staan

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-08 01:09

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Ik heb niet precies hetzelfde, maar een TNT2 ipv van een G400. Daarbij zijn zowel de CPU als de TNT2 OC'ed. Als ik vastlopers heb, zijn het altijd SW probs, hetzij W98 of progs zelf. LeechFTP bv lekt resources zodat na een tijdje de hele boel geheid vastloopt.
Weet je wel zeker dat het een HW probleem is. Wat voor programma's lopen vast? Geef eens wat meer info

Leuke lamp, overigens !!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ik heb ook een asus p3b-f en een g400 dh, maar met een pII 350, en ik heb geen problemen..... (afkloppen) :)

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
G400 c525 en p3b-f loopt ook prima, dus lijkt mij niet een hw probleem. Zet alles gewoon op default.

• jopie
Moet ik dan nog aparte dingen in windows instellen, ik gebruik de nieuwste drivers, en toch doet ie af en toe moeilijk. Fifa2000 knalt er te vaak uit (met device error), terwijl die bij een vriend nog nooit is vastgelopen.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
DX 7 en misschien een nieuwe windows installatie?

• jopie
Ook vooral Photoshop 5.5 en Internet Explorer lopen vast, daar helpt Direct x 7 ook nog niet bij.
Pagina: 1