Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen ik ben van plan om de Philips HTS3270 Home Cinema set te halen. Alleen ben ik niet echt bekend met Home Cinema Sets. Is deze HCS voor een gemiddelde gebruiker wel aan te raden? Dit zijn de specificaties:

Algemeen
Kleur(en) zwart
Introductie model 2009 maart 2009
Afmetingen (H x B x D) 5,7 x 36 x 33,1 cm
Afstandsbediening
Gewicht 2,8 kg

Subwoofer 100 watt Center speaker 100 watt
Aantal satelliet speakers 4 Satelliet speakers 55 watt

Afspeelmogelijkheden

CD, CD-R, CD-RW, DivX, DVD, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+R DL, DVD+RW, JPG, MP3, SVCD, Video-CD, WMA

DVD-recorder NIET

Harde schijf NIET

VHS-banden afspelen NIET

Tuner JA
Voorkeuzezenders 40

RDS JA

Decoder

Dolby Digital, Dolby Pro Logic, Dolby Pro Logic II, DTS

Optische ingang JA

Coaxiale uitgang JA

Coaxiale ingang NEE

S-Video NEE

Componentuitgang NEE

HDMI-aansluiting JA

Scart-aansluiting(en) 1

Voor een prijs van 190 Euro

Hier nog wat links naar de HCS

http://www.kieskeurig.nl/...m/philips/hts3270/328211/

http://www.consumer.phili...cinema-systeem+HTS3270-12

Alvast bedankt

Verwijderd

Zit niet anders op dan zelf te gaan luisteren :) .

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 09:34:
Zit niet anders op dan zelf te gaan luisteren :) .
ik ben een paar weken langs de MM gewesst maar daar moesten ze hem nog uitpakken. Dus geen kans gehad om het te beluisteren. Misschien dat de echte profs wat kunnen zeggen over de specificaties.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 09:52:
[...]

ik ben een paar weken langs de MM gewesst maar daar moesten ze hem nog uitpakken. Dus geen kans gehad om het te beluisteren. Misschien dat de echte profs wat kunnen zeggen over de specificaties.
Specificaties zeggen niets :). Zeker bij all-in-one setjes. Gewoon een kwestie van kijken of hij alle aansluitingen heeft die jij wilt en dat is alles wat je met de specs kan doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2009 10:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 09:59:
[...]

Specificaties zeggen niets :). Zeker bij all-in-one setjes. Gewoon een kwestie van kijken of hij alle aansluitingen heeft die jij wilt en dat is alles wat je met de specs kan doen.
aansluitingen zijn wel belangrijk ja, volgens de specificaties zijn ze naar mijn wens. alleen de kwaliteit van de boxen dat weet ik nog niet. Zijn ze kwa specificaties wel goed??? kwa Watt dan.

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:49
Heb zelf net zo'n soort setje van philips. Speakers zien er anders uit, kan ook plaatje zijn, maar mij bevalt echt heel goed. De upscaling hdmi is erg prettig. Beeld is echt heel netjes. Ook mn xbox erop aangesloten, werkt allemaal perfect.

Geluid is echt top. Stuk beter dan mn vorige set.

Verwijderd

Topicstarter
Pannekoek81 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:25:
Heb zelf net zo'n soort setje van philips. Speakers zien er anders uit, kan ook plaatje zijn, maar mij bevalt echt heel goed. De upscaling hdmi is erg prettig. Beeld is echt heel netjes. Ook mn xbox erop aangesloten, werkt allemaal perfect.

Geluid is echt top. Stuk beter dan mn vorige set.
je zegt zo'n soort ,welke model bedoel je daarmee? ik wil juist dat die boxjes allemaal klein zijn. de afmetingen heb ik dus groter zullen ze niet vallen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pannekoek81 ben je er nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:20:
[...]

aansluitingen zijn wel belangrijk ja, volgens de specificaties zijn ze naar mijn wens. alleen de kwaliteit van de boxen dat weet ik nog niet. Zijn ze kwa specificaties wel goed??? kwa Watt dan.
Zoals ik al zei: specificaties zeggen niets. Aantal watts en dat soort onzin zegt werkelijk niets (zeker niet in deze prijsklasse). Daarom gewoon gaan luisteren. Iemand kan wel roepen dat het top klinkt, maar jij kan het helemaal niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik heb hem vandaag gekocht voor 229 bij BCC. En na wat prutsen werkt DTS geluid met HD films ook wel via me Media box.

Wat me opvalt is dat hij geen Philips Dvd's pakt. Wel andere merken.

[ Voor 60% gewijzigd door Mars18 op 29-08-2009 19:56 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:49
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:58:
[...]

je zegt zo'n soort ,welke model bedoel je daarmee? ik wil juist dat die boxjes allemaal klein zijn. de afmetingen heb ik dus groter zullen ze niet vallen lijkt me.
Excuus ben er nog ja...

In ieder geval, ik heb ook zo'n setje, maar dan de voorloper denk ik, type 3164. Heb er geen problemen mee, heel af en toe heeft ie wat moeite met een dvd als ik de upscaling zelf op 1080p zet, maar dat is aan te passen naar lager en dan speelt ie de dvd alsnog (ja gekochte dvd's).

Boxjes zijn niet super groot, dus dat is wel ideaal als je wat minder ruimte hebt. Voor mij is het een enorm fijn setje. Levert mooi beeld en goed geluid,dus tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pannekoek81 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 10:23:
[...]

Excuus ben er nog ja...

In ieder geval, ik heb ook zo'n setje, maar dan de voorloper denk ik, type 3164. Heb er geen problemen mee, heel af en toe heeft ie wat moeite met een dvd als ik de upscaling zelf op 1080p zet, maar dat is aan te passen naar lager en dan speelt ie de dvd alsnog (ja gekochte dvd's).

Boxjes zijn niet super groot, dus dat is wel ideaal als je wat minder ruimte hebt. Voor mij is het een enorm fijn setje. Levert mooi beeld en goed geluid,dus tevreden.
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mars18 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:09:
Ik heb hem vandaag gekocht voor 229 bij BCC. En na wat prutsen werkt DTS geluid met HD films ook wel via me Media box.

Wat me opvalt is dat hij geen Philips Dvd's pakt. Wel andere merken.
Bij Pixmania kost het 177 eurries
Wat zijn je ervaringen ook al heb je hem zo kort, zijn d elengtes van die kabels voldoende? Wat vind je van het geluid? Hoor je ook het geluid van de tv als je de HCS aan heb staan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:18:
[...]

Bij Pixmania kost het 177 eurries
Wat zijn je ervaringen ook al heb je hem zo kort, zijn d elengtes van die kabels voldoende? Wat vind je van het geluid? Hoor je ook het geluid van de tv als je de HCS aan heb staan? :P
Mijn ervaring is dat hij heel erg goed is. Mooi geluid en zeker erg hard. Ik heb hem staan in mijn slaapkamer en kan hem niet harder dan vol 7 zetten, want dan horen ze hem al beneden.

Kabel lengte is best ok.

wat is HCS?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Home Cinema Set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mars18 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 09:48:
[...]

Mijn ervaring is dat hij heel erg goed is. Mooi geluid en zeker erg hard. Ik heb hem staan in mijn slaapkamer en kan hem niet harder dan vol 7 zetten, want dan horen ze hem al beneden.

Kabel lengte is best ok.

wat is HCS?
weet je trouwens waar ze hem hebben staan en waar ik er mee kan spelen? en wat ik ook belangrijk vind is of je het geluid van de tv hoor als jeje home cinema set aan heb staan?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2009 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 13:53:
[...]

weet je trouwens waar ze hem hebben staan en waar ik er mee kan spelen? en wat ik ook belangrijk vind is of je het geluid van de tv hoor als jeje home cinema set aan heb staan?
bcc in barendrecht.
Je hoort de tv pas als je hem op volume 1 zet volgens mij

[ Voor 8% gewijzigd door Mars18 op 04-09-2009 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craztas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-09 17:57
Hallo,

Pakt het echt geen Philips DVD's? Ik gebruik zelf, alleen maar Philips DVD-R.
Pagina: 1