Toon posts:

Western Digital.. Goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn schijven van Western Digital goed? Ik heb m'n oog op een WD Caviar 20,4 gb schijf, 7200 RPM, 2 mb cache..

Is dit een goeie koop?

• cyco2437
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09-2025
yep, ik heb er zelf geen maar ik weet dat WD altijd super schrijven maakt, het feit dat ik er geen heb is ook alleen dat er toen in die tijd geen werd verkocht in mijn buurt. Ik geloof dat ze ook altijd wel lekker stil zijn. Maar vooral snel!!!! ;)

Better to be pissed off than pissed on .... :)

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

WD is goed, maar ik heb persoonlijk meer voorkeur voor de (wat duurdere) IBM schijven..

Maar om ff een goedkoop file diskje te tjekken is WD zeker goed te doen...

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Verwijderd

ik vindt dit een goeie vraag want ik wilde hem ook stellen.

Iedereen heeft het altijd over maxtor en ibm, maar wat is er mis met WD, een hoop zaken verkopen die dingen.

Verwijderd

Topicstarter
Precies.. erg veel winkels verkopen Western Digital.. vandaar dat ik je even voor was :)

maar ik kan dus gerust een Western Digital kopen?

Verwijderd

Zeker kun je met een gerust hart een WD`tje kopen. Ik heb er zelf jaren 1`tje gehad en die heeft het nu bij z`n nieuwe baasje nog steeds niet opgegeven. :+

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-05 07:57

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

ik heb al jaren alleen maar ibm en wd schijven, nog nooit maar dan ook nog nooit wat raars mee gebeurd!

Ja kwaliteit heeft een naam en dat is dus niet quantum, of maxtor! (lol, flame)

...

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:22

Flexx

This side up

WD gebruikt de IBM binnenwerken.
Ik heb zel een WD Cavier 30Gb, en deze is stil en zeker snel.

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Nee, Western Digital gebruikt geen IBM binnenwerken meer, die samenwerking heeft maar heel kort geduurd. De nieuwste WD schijven schijnen van prima kwaliteit te zijn, ik bedoel dan de WDxxxBB serie, heel snel en er is nu ook een nieuwe serie uit met 30 GB platters, met capaciteiten van 30 en 60 GB. Ik heb tweemaal een WD schijf gehad in het verleden, die waren niet heel snel maar wel zeer betrouwbaar.

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:54

DSK

boeiend...

Ik heb zo'n Caviar van 20.4Gb en ik moet zeggen, super snel en zeeeeer stil... :z Ik hoor hem bijna niet in mijn andere computer heb ik ook een WD als tweede HD en mijn moeder & mijn lief hebben er ook ene (wel ander model) en nog nooit problemen mee gehad... Gewoon kopen

Blog (Linux-related)

Verwijderd

si, ik heb ook een wd'tje en die hoor ik echt niet (over mijn case fans heen). tis een 10,2 gb dik 2 jaar geleden gekocht en loopt nog als een trein.

je kunt volgens mijn mening prima een wd hd'tje kopen :)

Verwijderd

die schijf heb ik ook, bij mij werkt ie perfect dus... :)
Pagina: 1